رئیس آموزش و پرورش نکا
رئیس آموزش و پرورش شهرستان نکا گفت: حملات موج های آب بخشی از سواحل نکا را تحت الشعاع قرار داد و به مرور در حال پیش روی است که به همین دلیل باید اعتباری ویژه برای ساخت موج شکن اختصاص پیدا کند.
کد خبر: ۲۱۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 24 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، حسین پالار در جلسه طرح دریای شهرستان بهشهر و نکا در محل فرمانداری بهشهر، اظهار کرد: طرح دریا محیطی سالم برای شادابی و پویایی افراد جامعه است که با توجه به افزایش افسردگی در میان نوجوانان و جوانان طرح دریا با اجرای برنامه های متنوع و مفرح می تواند موجب شادابی شود.

وی با بیان اینکه طرح دریا از دیدگاه فرهنگی مورد توجه آموزش و پرورش است، افزود: به علت مشکل کمبود اعتبار در اجرای طرح دریا در آموزش و پرورش شهرستان نکا در روزهای اخیر جلسات متعددی را با حضور مجمع خیرین برگزار کردیم.

پالار گفت: با توجه به همه کمبودها و محدودیت های مالی در اجرای طرح دریا، همکاران فرهنگی شهرستان نکا مانند سال گذشته در طرح مروارید بکارگیری می شوند و به ویژه از حضور معلمان ورزش به عنوان غریق نجات استفاده می شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نکا گفت: حملات موج های آب بخشی از سواحل نکا را تحت الشعاع قرار داد و به مرور در حال پیش روی است که به همین دلیل باید اعتباری ویژه برای ساخت موج شکن اختصاص پیدا کند تا از پیش روی آب دریا جلوگیری کند.

پالار یادآور شد: در سال گذشته استان اصفهان با همکاری و کمک مسئولین استان مازندران موج شکن ساخت که البته می توانیم به راحتی از این پتانسیل برای ایجاد موج شکن در سواحل نکا استفاده کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار