پليس راه مازندران محدوديت هاي ترافيكي در محورهاي مواصلاتي كندوان , هراز و فيروز كوه را براي تعطيلات پايان هفته جاري اعلام كرد.
کد خبر: ۲۱۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 20 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، پايگاه اطلاع رساني پليس راهنمايي و رانندگي مازندران اعلام كرد كه محدوديت ها از ساعت 12 امروز اعمال مي شود و تا بامداد روز شنبه هفته آينده ادامه مي يابد. 


بر اساس اين گزارش , تردد موتور سيكلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه اول ارديبهشت تا ساعت دو بامداد روز شنبه چهارم ارديبهشت در محورهاي چالوس، هراز و فيروزكوه ممنوع است و تنها تردد موتور سيكلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.


محور كندوان 

تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كندوان ( چالوس - كرج ) ممنوع است.


تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 روز جمعه سوم ارديبهشت تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورين پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17.30 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از 15 كيلومتري جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.


محور هراز 

تردد تمام تريلرها ازمحور هراز ممنوع است و تردد كليه كاميون ها وكاميونت ها به استثناي حاملين موادسوختي و فاسد شدني از ساعت شش صبح تا 24 روزهاي چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.


محور فيروزكوه

تردد كليه تريلرها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت شش صبح تا 24 روزجمعه از قائم شهر به تهران و بالعكس ممنوع است.

استان مازندران بيش از 10 هزار كيلومتر راه اصلي دارد.

كندوان ، هراز و فيروزه كوه سه محور اصلي مازندران است كه اين استان را به پايتخت و مناطق غربي كشور وصل مي كند.


اين سه محور شلوغ ترين جاده هاي مازندران در روزهاي منتهي به تعطيلات عمومي است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار