نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس:
به گزارش تابناک سمنان،نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی متروی تهران، گرمسار ظرفیت بی‌نظیری برای کاهش حجم جمعیت در تهران است.
کد خبر: ۲۱۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶ 19 April 2016

غلامرضا کاتب عصر امروز در حاشیه برگزاری جلسه شورای اداری در شهرستان گرمسار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی شهرستان گرمسار، ظرفیت‌های کم‌نظیر طبیعی و کویری و حتی غارهای نمکی و آثار باستانی می‌تواند این منطقه را به یک تور گردشگری تبدیل کند.

وی با اشاره به سفرهای رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سال‌های گذشته، افزود: با پشتیبانی دولت می‌توانیم شهرستان‌های گرمسار و آرادان را به یک‌قطب گردشگری تبدیل کنیم و در پی آن درآمد و اشتغال‌زایی خواهیم داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از دو سال پیش بازارچه صنایع‌دستی و موزه علم و صنعت گرمسار در اختیار میراث فرهنگی قرار داشته است، بیان کرد: در واقع بهره‌بردار بازارچه صنایع‌دستی و کارخانه پنبه که به موزه علم و صنعت مبدل شده، اداره جهاد کشاورزی است که در طول این سفر خواستار تغییر بهره‌بردار این پروژه از نماینده دولت هستیم.

کاتب با تأکید بر اینکه همواره خواستار اتمام و اجرایی شدن پروژه سد نمرود هستیم، افزود: ما می‌توانیم با تخصیص اعتبارات و حمایت و پشتیبانی دولت و ملت در نیم سال نخست سال 95 این پروژه را به‌عنوان یکی از پروژه‌های ماندگار و ملی کشور افتتاح کنیم؛ چراکه حیات و ممات شهرستان گرمسار به سد نمرود بستگی دارد و تحولات خوبی را در عرصه کشاورزی ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مردم گرمسار هرگز بی‌عدالتی را نمی‌پذیرند، خاطرنشان کرد: دانشگاه دولتی گرمسار از سال 91 در سفر هیأت دولت قبل تصویب شد و مجوز گسترش موافقت اصولی داشته است و در حال حاضر 27 هیأت‌علمی در این دانشگاه جذب شده و یک‌هزار و 300 تا یک‌هزار و 360 دانشجو در حال فارغ‌التحصیلی دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از کم‌لطفی فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری انتقاد کرد و افزود: موافقت اصولی دانشگاه فرزانگان در استان سمنان با 200 دانشجو تأیید شده است ولی همچنان برای دانشگاه دولتی گرمسار این مشکل باقی مانده و این گله‌مندی ما از وزارت علوم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار