مسابقات تنیس آزاد مناطق کشور که به میزبانی یزد برگزار شد، با معرفی نفرات برتر در بخش آقایان و بانوان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۱۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱ 13 April 2016

به گزارش تابناک یزد،در مسابقات تنیس آزاد کشور که طی چهار روز به میزبانی یزد برگزار شد، 15 ورزشکار از شهرهای مختلف کشور حضور داشتند که با یکدیگر به رقابت پرداخته و برترین‌های آنها در دو بخش آقایان و بانوان مشخص شد.

در بخش بانوان الهه ارجمندی از کرمان مقام اول را کسب کرد، فاطمه ارجمندی از کرمان بر سکوی دوم ایستاد و هانیه جوادی از یزد حائز رتبه سوم این رقابت‌ها شد.

مسابقات بانوان در سالن تنیس استادیوم شهید نصیری برگزار شد و 15 بانوی ورزشکار از استان‌های یزد، تهران، کرمان و اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در بخش آقایان نیز حمیدرضا زرکش از اصفهان حائز رتبه نخست شد، فرید فرجادیان از اصفهان مقام دوم را کسب کرد و امیرمحمد اولیایی از تهران و محمد میرزایی از اصفهان به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

در بخش آقایان نیز 30 ورزشکار از استان‌های یزد، تهران، آذربایجان شرقی، قم و لرستان در سالن ورزشی اردکان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت‌های بخش بانوان و آقایان به صورت همزمان در دو شهر یزد و اردکان از 22 فروردین آغاز شد و امروز با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار