فرمانده انتظامی بروجرد :
سرهنگ "علیرضادلیری" در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی هفته ناجا در جمع فرماندهان و معاونان این فرماندهی گفت: هفته ناجا فرصتی مناسب برای نشان دادن گوشه ای از اقدامات ، زحمات و تلاش های کارکنان خدوم ناجا در طول سال است.
کد خبر: ۲۰۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 09 April 2016


به گزارش تابناک لرستان ،سرهنگ "علیرضادلیری" در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی هفته ناجا در جمع فرماندهان و معاونان این فرماندهی گفت: هفته ناجا فرصتی مناسب برای نشان دادن گوشه ای از اقدامات ، زحمات و تلاش های کارکنان خدوم ناجا در طول سال است.

وی افزود : نیروی انتظامی متولی برقراری نظم و امنیت در فضای حاکم بر جامعه است و در راستای استقرار اساسی ترین نیاز های انسانی «امنیت و آرامش» تلاش می کند تا جرائم و آسیب های اجتماعی موجود در جامعه و زمینه های آن را با رویکرد اجتماعی ، فرهنگی و علمی مورد بررسی قرار دهد.

دلیری گفت:با پیشگیری و جلوگیری از بحران های اجتماعی و از همه مهمتر با آموزش همگانی ، می توان نسبت به کاهش آسیب ها و ارتقاء بهداشت روانی و توسعه خدمات مشاوره و مددکاری در جامعه ، اقدام موثری کرد.

فرمانده انتظامی بروجرد، گفت : ما باید با برنامه ریزی دقیق و ارائه برنامه های مفید و کم هزینه و اثر بخش در این راستا اقدام و زمینه تعامل سازمان های دولتی را فراهم سازیم و نقش آن ها را در پیشگیری از جرائم بازگو کنیم .

در ادامه این جلسه رویکرد های هفته ناجا در سال جدید ارائه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مسئولان نقطه نظر و پیشنهادات خود را در جلسه ارائه کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار