مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا در سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا از آماده‌سازی ۱۹۰ واحد مسکونی کارکنان ناجا در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 07 April 2016
سردار محمدعلی نوری‌نژاد در بازدید از پروژه تعاونی ناجا در سمنان که با حضور سردار یزدآبادی معاون مهندسی ناجا و سردار روح‌الامین قاسمی فرماندهی انتظامی استان سمنان انجام شد اظهار داشت: این واحدها 100 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و به‌زودی و در آیینی تحویل داده می‌شوند.

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا از فروش و عرضه واحدهای مسکونی کارکنان ناجا به‌ عنوان یکی از اولویت‌های سازمان بنیاد تعاون ناجا نام برد و افزود: این سازمان می‌کوشد که در واگذاری واحدها تسریع کند.

نوری‌نژاد با بیان اینکه بنیاد تعاون ناجا در سه سال گذشته در پرداخت تسهیلات مسکن کارکنان تاخیر داشته است خاطرنشان کرد: با اقداماتی که صورت گرفته امسال بخش اعظمی از واجدین شرایط وام مسکن دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بنیاد تعاون ناجا خود را پاسخگوی مطالبات کارکنان می‌داند اضافه کرد: در حال حاضر با سفر به استان‌های مختلف در حال بررسی وضعیت پروژه‌های در دست ساخت بنیاد هستیم.

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا با اشاره به شرایط ویژه استان سمنان و تلاش پلیس در این استان پهناور یادآور شد: ماموران ناجا در استان سمنان به‌ واسطه گستردگی و وسعت بالای استان تردد بیش از 70 درصد زائران حرم امام رضا(ع) از محورهای این استان، کویری بودن و سرریز جمعیت و جرائم پایتخت و غیره زحمات زیادی کشیده و کار در این استان دارای شاخصه‌های سختی کار است که امید است با ارائه خدمات به‌ موقع به آنها زمینه تقدیر از بخشی از این تلاش‌ها فراهم شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار