کد خبر: ۲۰۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳ 05 April 2016
تابناک گیلان: پیشکسوت پرسپولیس گفت: پیروزی در انزلی 90درصد قهرمانی پرسپولیس را تضمین می کند.

علی پروین در گفت وگو با کاپ، درباره نظرسنجی برنامه 90 اظهار داشت: من نمی دانستم که قرار است در برنامه 90 درباره بهترین مربی بعد از انقلاب نظرخواهی بگذارم. از اول برنامه آن را تماشا کردم ولی نمی دانستم چنین کاری را می خواهند انجام دهند.

وی درباره محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی که در نظر سنجی دیشب نامشان مطرح شده بود بیان داشت: محمد مایلی و امیر قلعه نویی شاگردان خودم بودند و افتخار می کنم که الان تمام شاگردانم مربیان لیگ برتری هستند. آقای پورحیدری هم همبازی من در تیم ملی بوده و انشاالله هرجا که هست سلامت باشند.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: من از مردم تشکر می کنم که به من لطف داشتند. اولا من یک ورزشکار کوچک هستم که مردم همیشه لطف داشته اند. هر ورزشکاری به نظر من اول مدیون مردم و بعد مدیون خبرنگاران است که از آنها هم تشکر می کنم.

پروین درباره وضعیت کنونی تیم فوتبال پرسپولیس بیان داشت: من در شمال بازی پرسپولیس و سیاه جامگان را دیدم و کیف کردم. وقتی سوشا اخراج شد و پرسپولیس 10 نفره احساس کردم که فشار زیادی به تیم وارد خواهد شد اما بچه ها در آن 20 دقیقه خیلی عالی کار کردند و عیدی خوبی به مردم دادند. انشاالله اگر با دست پر از انزلی برگردند 90درصد قهرمان خواهند شد.بازی در انزلی خیلی سخت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار