به گزارش تابناک تبریز ساعت 2 بامداد امروز بر اثر درگیری نظامی بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ یک گلوله خمپاره به حیاط یک منزل مسکونی در روستای قورتلجه قلی بگلو شهرستان خداآفرین استان آذربایجان شرقی اصابت کرد.
کد خبر: ۲۰۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 04 April 2016
به گزارش تابناک تبریز براساس شنیده ها ساعت 2 بامداد امروز بر اثر درگیری نظامی بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ یک گلوله خمپاره به حیاط یک منزل مسکونی در روستای قورتلجه قلی بگلو شهرستان خداآفرین استان آذربایجان شرقی اصابت کرد.

ساعت 19
بر همین اساس خبرنگار تابناک تبریز در گفتگوی اختصاصی با معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی صحت این خبر را جویا می شود که دکتر شبستری در پاسخ می گوید هنوز در حال بررسی صحت این خبر هستیم.

ساعت 21:30
سعید شبستری با اتایید این خبر، گفت: بامداد امروز در جریان درگیری در منطقه مورد مناقشه ارمنستان و جمهوری آذربایجان، یک گلوله توپ بعد از اصابت به حیاط یکی از خانه‌های روستایی در منطقه قلی‌بیگلو شهرستان خداآفرین منفجر شد که باعث آسیب دیدن این خانه و شکسته شدن شیشه‌های خانه‌های مجاور شد، اما خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت. وی یاد اور شد تذکر جدی و اخطار رسمی به طرفین درگیری داده شد و دو طرف متعهد شدند این اتفاق تکرار نشود.

وی افزود: طبق نظر کارشناسان نظامی این گلوله توپ از سوی نیروهای ارمنستان شلیک شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :