رئیس گردشگری آمل
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: دو موزه تاریخی و شهدا، پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان و امام‌زاده عبدالله (ع) اماکن جاذبه شاخص گردشگری مذهبی سال ۹۵ انتخاب شدند.
کد خبر: ۲۰۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 03 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمدرضا شیدفر با بیان اینکه ستاد تسهیلات سفر نوروزی این شهرستان از بیست‌وهفتم اسفند سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد، اظهار داشت: این ستاد به منظور رفاه مسافران و گردشگران نوروزی با تشکیل کمیته‌های مختلف به ارائه خدمات پرداخته است.

وی با اعلام اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز سیزدهم فروردین این شهرستان میزبان و اقامت 286 هزار مسافر نوروزی بوده است، افزود: این اقامت در زائرسراها، هتل‌ها و مهمان‌سراها، مدارس، خوابگاه‌های دانشگاه‌ها، چادرها و روستاها بوده است.

شیدفر با بیان اینکه در بازدید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری آمل نیز حدود 130 هزار مسافر در ایام نوروز بازدید کردند، افزود: امسال با توجه به تصمیم‌گیری ستاد چهار نقطه از این شهرستان به عنوان جاذبه‌های گردشگری شاخص معرفی شد.

دبیر کمیته ستاد تسهیلات سفر نوروزی آمل ادامه داد: دو موزه تاریخی و شهدا، پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان و امام‌زاده عبدالله(ع) چهار جاذبه شاخص گردشگری نوروز 95 انتخاب شدند.

وی با اعلام اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تا سیزدهم فرودین سال جدید 8 هزار و 550 نفر از دو موزه، 39 هزار و 270 نفر از پارک جنگلی میراز کوچک‌خان بازدید کردند، گفت: در حوزه گردشگری مذهبی نیز 114 هزار و 300 نفر از امام‌زاده عبدالله(ع) آمل بازدیدکننده مسافران نوروزی داشت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آمل از بازدید 130 هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این شهرستان در نوروز 95 خبر داد.

شیدفر با اشاره به طرح اجرای تور رایگان گردشگری به عنوان دومین سال متوالی در نوروز امسال بیان کرد: امسال با هماهنگی آموزش و پرورش آمل به عنوان کمیته اسکان در اجرای تور رایگان گردشگری 850 مسافر شرکت کردند.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری آمل خاطرنشان کرد: از این تعداد تور گردشگری 500 نفر غیر بومی و 350 نفر بومی بودند که این بازدیدها با استفاده از دو دستگاه خودرو از ناوگان درون‌شهری این شهرستان در دو بخش گردشگری و اکوتوریست انجام شد.





منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار