کد خبر: ۲۰۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 02 April 2016

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی با تخریب مواجه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی فرماندار ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر به تمام اکیپ‌های فعال مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز اعلام کرد که با گشت زنی‌های مرتب مراقب افراد و سوء استفاده کنندگان در این زمینه باشند.

وی ادامه داد: بساز و بفروش‌ها با اغفال برخی از مردم و فروش اراضی و باغات کشاورزی به قیمت‌های خیلی پایین با وعده ساخت ویلا و همه خدمات نوعی خیانت به هموطنان و کشور خود می‌کنند.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: شخصی زمین را با قیمت پایین از سودجویان می‌خرد ولی چندین برابر ملک باید صرف ساخت ویلا و دیوارکشی غیرمجاز کند و دلال‌ها هزینه کم فروشی زمین را از کنار آن به راحتی به دست می‌آورند و در نهایت این بناها به لحاظ غیر مجاز بودن با رای محاکم قضایی تخریب می‌شوند.

پالیزگیر از تشدید برخورد با سودجویان و افرادی که مبادرت به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و باغات می‌کنند خبر داد و گفت: ما در سال جدید با جدیت بیشتری با متخلفین بر خورد و بنای آنها را در اراضی کشاورزی و ملی تخریب خواهیم کرد.

وی ادامه داد:‌ بسیاری از بناها و دیوارکشی‌های غیرمجاز شناسایی شده و پرونده این افراد در محاکم قضایی است و به زودی احکام آنان نیز صادر خواهد شد.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: بسیاری از ویلاها با حفر چاه‌های غیرمجاز خسارت جبران ناپذیری به کشاورزی منطقه زده‌اند و در خصوص مسدود کردن این چاه‌ها هم امسال مصمم‌تر از سال گذشته وارد عمل خواهیم شد.

وی از جهاد کشاورزی و امور آب خواست با جدیت بیشتری به مسئله ساخت و ساز و حفر چاه در اراضی و ویلاها توجه داشته باشند و اجازه فعالیت از بدو کار را به افراد ندهند.

فرماندار ساوجبلاغ‌ از تمام بخشداران، شهرداران و دهیاران خواست هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی را در کمترین زمان رصد کنند و مانع ادامه آن شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار