استاندار اردبیل:
خدابخش با اشاره به پروژه های مهم در حال اجرا در منطقه عشایری پارس آباد و بیله سوار افزود: باید از هم اکنون خود را برای توسعه که در راه است آماده کنیم تا با بهره گیری بهینه از منابع و نعمات در اختیار، بیشترین زمینه برای توسعه و آبادانی و اشتغال فراهم گردد.
کد خبر: ۲۰۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 31 March 2016

استاندار اردبیل گفت: جلب سرمایه گذاری های بزرگ و کوچک و تقویت اقتصاد داخلی، شاه کلید اقتصاد مقاومتی برای عملیاتی نمودن فرمان مقام معظم رهبری است.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان پارس آباد با اشاره به نام گذاری سال 95به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، از آمادگی دستگاه های اجرایی استان برای تشکیل ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی در جهت جامه عمل پوشاندن به این شعار خبر داد و افزود: برنامه ریزی های لازم در جهت پیگیری و تحقق و به بهره برداری رسیدن طرح ها و پروژه های مهم در جهت رشد و توسعه استان صورت گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال 95 با بهره برداری از چندین طرح مهم زمینه اشتغال و رونق اقتصادی در استان فراهم شود.

استاندار اردبیل در این جلسه از زحمات اعضای ستاد خدمات سفر این شهرستان در خدمت رسانی به مسافران نوروزی و فراهم نمودن زمینه سفر خوش و حفظ امنیت و امدادرسانی به موقع، تقدیر کرد.

استاندار اردبیل همچنین در این سفر با خانواده شهیدان والامقام محمد و عادل محمدزاده دیدار کرد و با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در عرصه های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جان گذشتگی های شهیدان را تامین کننده عزت و امنیت و ثبات نظام اسلامی دانست و حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا را وظیفه ای همگانی عنوان کرد.

وی در ادامه با دو ورزشکار معلول یاشار وقار و پرور منصوری که مقام سوم آسیایی را به دست آورده بودند و با یک هنرمند معلول این شهرستان دیدار کرد و در این دیدارها با بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست، افزود: این عزیزان به ما ثابت کردند که با تکیه به داشته های خود و خود باوری می توان به تمام محدودیت ها غلبه کرد و با به اهتزاز در آوردن پرچم کشور اسلامی ایران و سرود ملی میهن عزیزمان در جای جای جهان باعث افتخار و مباهات هم وطنان خود شد.

خدابخش در ادامه این سفر در جمع عشایر قشلاق حاج بایوندور از توابع بخش اصلاندوز حضور یافت و ضمن تبریک سال جدید، نقش قشر زحمت کش و مولد عشایر را کلیدی ترین محور و پتانسیل عملیاتی نمودن اقتصاد مقامتی در شهرستان پارس آباد دانست.

استاندار اردبیل افزود: عشایر همیشه پشتیبان امنیت کشور بوده و هستند و به عنوان پتانسیل های توسعه اقتصادی و گردشگری منطقه نیز مطرح می باشند و تولیداتشان نقش مهمی در اشتغال و تامین امنیت غذایی کشور ایفا می کند.

وی همچنین از آمادگی لازم برای حمایت از طرح های تولیدی و صنایع تبدیلی در شهرستان خبر داد و گفت: باید با ایجاد ارزش افزوده در محصولات تولیدی عشایر و کشاورزی، خام فروشی این محصولات را کاهش دهیم .

خدابخش با اشاره به پروژه های مهم در حال اجرا در منطقه عشایری پارس آباد و بیله سوار افزود: باید از هم اکنون خود را برای توسعه که در راه است آماده کنیم تا با بهره گیری بهینه از منابع و نعمات در اختیار، بیشترین زمینه برای توسعه و آبادانی و اشتغال فراهم گردد.

وی در این دیدار نسبت به رفع مشکلات آب شرب و راه و زمینه سازی برای توسعه فعالیت های عشایر قول مساعد داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار