مدیرکل استاندارد یزد:
مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: مدیران شهری درارائه کالاهای استاندارد نقش بسیار مهم و موثری دارند.
کد خبر: ۲۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 08 April 2015
به گزارش تابناک یزد، محمدحسین ماجدی در نشست هم اندیشی با شهردار اردکان به آمادگی سازمان استاندارد استان یزد برای ارائه خدمات بهتر به مردم اشاره کرد وافزود: اگر رعایت استاندارد درجامعه ما نهادینه شود بسیاری از مشکلات موجود رفع خواهد شد و سازمان استاندارد به طور جد مدافع حقوق مردم در حوزه های مربوط به استاندارد است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ها و شوراهای شهرمی توانند پیشرو در حوزه استاندارد باشند تصریح کرد: استاندارد مصداق اصلی حقوق شهروندی است و اعضای شوراها می توانند با ارائه و تصویب برنامه هایی سازمان استاندارد را یاری کنند.

ماجدی اظهار داشت: به طور قطع و یقین دغدغه های مدیران شهری در حوزه استاندارد می تواند راه گشای بسیاری از مسائل باشد و درنتیجه ارائه خدمات و کالا با بهترین وجه به مردم رابه دنبال خواهد شد.

وی به مشکلات زیست محیطی در شهرستان اردکان اشاره کرد و ادامه داد: رویکرد سازمان استاندارد این است که طبق قوانین موجود و با همکاری دیگر سازمان ها و ارگان ها مشکلات و معضلات را پیگیری و رصد کند و انشاالله با تعاملاتی که انجام شده نواقص موجود را رفع خواهیم کرد .

شهردار اردکان هم به فواید استاندارد اشاره کرد و افزود: داشتن وسایل و خدمات استاندارد از حقوق اصلی مردم است و شهرداری در حوزه فعالیت های خود به این مهم توجه ویژه ای خواهد داشت.

بهروز شهابی زاد به احداث اولین شهر بازی استاندارد استان یزد در اردکان اشاره و ادامه داد:خوشبختانه شهرداری اردکان با همکاری سازمان استاندارد درحال آماده سازی اولین پارک بازی استاندارد است که این عزم جدی شهرداری در ارائه خدمات مطلوب را به مردم نشان می دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان نیز دراین جلسه به بحث آموزش شهروندان اشاره کرد وگفت: باید باوری در مردم ایجاد کرد که کالاها و خدمات استاندارد را مطالبه کنند و این جز با آموزش صحیح امکان پذیر نیست.

محسن ملت با بیان اینکه راه اندازی ایستگاه های سلامت و دوره های آموزشی درپارک ها و اماکن عمومی از ضروریات است تاکید کرد: امیدواریم با حمایت سازمان استاندارد دوره های آموزشی با حضور اساتید مجرب در حوزه های مختلف برگزار شود که انشاالله سر آغاز خدمات بهتری خواهد شد.

اردکان با 80 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار