اظهارات سیاسی آقای معاون نشست خبری را به حاشیه برد
در حالي كه مرسوم است مسئولین در نشست های مطبوعاتی آخر سال خود به ارائه گزارش يك ساله بپردازند، نشست خبری دانشگاه علوم پزشکی با حاشیه‌های سیاسی و بی‌احترامی برخی مسؤولان به رسانه‌های ارزشی و دلواپسان نظام همراه بود.
کد خبر: ۱۹۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۳ 17 March 2016
به گزارش تابناک قم، نشست خبری اقدامات و فعالیت‌های نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم با حضور ایرانی خواه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم، مظفری معاون درمان، میلانی معاون توزیع دارو و آقاحسنی معاون مرکز بهداشت در سالن جلسات در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد. 

در این نشست رییس علوم پزشکی استان قم در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که یکی از معاونت‌ها دو روز در هفته به علسویه می‌روند و در ارائه خدمات به استان قم کوتاهی می‌کنند، گفت: اینجانب مسؤول پاسخگویی به تمام سؤالات خبرنگاران نیستم چرا که این موضوعی که شما مطرح می کنید یک امر کاملا خصوصی در اداره من است، اما باید به شما بگویم که این معاون فول تایم نبوده و می تواند به کارهای درمانی خودشان نیز بپردازد.

وی افزود: عدم حضور معاون درمان در استان ماهی دو بار به عسلویه رفته و با آن وضعیت بد آب و هوا اقدام به خدمات رسانی می کنند و عدم حضور ایشان در قم نیز هیچ مشکلی را به وجود نمی آورد.

مظفری معاون درمان نیز در جواب این خبرنگار گفت: اینجاب هیچ زمانی درانجام فعالیت‌های خدماتی کوتاهی نکردم و در ماه دوبار در روزهای پنج شنبه تعطیلی به علسویه برای خدمات درمانی و مشاوره‌ای می‌روم. 

وی ادامه داد: دلواپسان همیشه دلواپس بوده‌اند و امیدوارم دلواپسی‌های آنها بیشتر شود و افتخار من این است که دولت تدبیر و امید خدمت می‌کنم.  

پس از آن يكي از خبرنگاران با انتقاد از دکتر مظفري كه در كنفرانس مطبوعاتي حوزه پزشكي، سياسي صحبت كرده بود، گفت: در اصطلاح فرهنگ سياسي كلمه «دلواپس» معناي خود را دارد. اين خبرنگار، او را به استفاده درست از كلمات فرا خواند و اين نحو صحبت کردن معاون درمان استان را درست ندانست. 

خبرنگار ديگري نيز به صحبت هاي رئيس دانشگاه علوم پزشكي كه اظهار داشته بود هركس بايستي در حوزه تخصصي خود اظهار نظر كند اشاره كرد و خطاب به مظفري گفت: همانطور كه خودتان گفتيد، شما هم حق اظهار نظر در حوزه غير تخصصي تان (مسائل سياسي) نداريد. اين صحبت ها با واكنش مظفري همراه شد. وي گفت: اظهار نظر من در حوزه سلامت بود. 

بحث های خبرنگاران با معاون درمان، با ورود رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان به اتمام رسيد. دکتر ایرانی خواه برای ختم بحث های سیاسی گفت: اين جا جاي بحث هاي سياسي نيست.دستگاه ما (مجموعه علوم پزشكي) يك دستگاه خدماتي است و از اولي كه بنده آمده ام، به حمدالله به دور از هر حاشيه اي، هركس كه متمايل به جناحي است را خدمت گذار مي دانم و اين باور من است و بر اين اساس ما اصلا بحث هاي سياسي را وارد نكرديم.

دکتر ایرانی خواه به سيستم تحت اختيار خود اشاره كرد و گفت: در سيستم من از هر جناحي، نيرو وجود دارد ولي من اجازه نداده ام ذره اي از مسائل جناحي در حوزه پزشكي تظاهر داشته باشد.

وی در ادامه سياسي شدن فضاي كنفرانس مطبوعاتي انتقاد كرد و به نقد اظهارات يكي از اهالي رسانه پرداخت و گفت: شما فضا را كاملا سياسي كرديد و يك كلمه (دلواپس) را علم كرديد و اين اشكال داشت. 

وی با انتقاد از بحث هاي غير كارشناسانه گفت: اجازه دهيم كساني كه متخصص سياست هستند در زمينه هاي سياسي اظهار نظر كنند و ما كار خودمان را انجام دهيم.خواهش مي كنم در يك جاده قرار بگيريم و اين بحث ها را انجام ندهيم و ما بدون منت و با افتخار، اشكالات و انتقادات واقعي را مي پذيريم.

گفتني است طي يك ماه و نيم گذشته اين حداقل دومين بار است كه مظفري در صحبت هاي خبري خود به اين شكل گفته هاي خود را به سمت صحبت هاي سياسي منحرف مي كند. 

وي در مراسم رونمایی از مرکز رادیوتراپی انکولوژی صدرا نيز از دلواپسان حوزه پزشكي انتقاد كرده بود. اين در حالي است كه مجموعه منتقدين دولت يازدهم در سه سال گذشته كمترين نقد را نسبت به حوزه كاري وزارت بهداشت داشته اند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
ایشان باید عذرخواهی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
بابت چی باید عذر خواهی کنه
جواب سوالشو داده

جالبه
این همه به ظریف توهین کردند
توی تریبون رسمی مجلس
عذر خواهی کردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
درود بر خبرنگاران انقلابی قم، آقایان شهیدی، یوسف پور، قربان زاده و موحد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱
مسئول بی ادب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
مرسی دکتر عزیز که روی دلواپسان بی ادب به اصطلاح خبر نگار (بخوانید خبرساز)را کم کردید
آشنای دکتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
29 ساله شب داره راه میره ! چشماش از شدت عامل شیمیایی همیشه خونه ! توی ماشین و توی اتاق خواب همیشه دستگاه اکسیژن همدمشه ! از انقالبی گری حرف نزنید که دکتر مظفری شهید زنده است .یکساعت سوزش سینه ی این جانباز را تحمل کنید بعد حرف بزنید
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
تو هم به زباله دانی تاریخ می پیوندی قدری صبر باید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار