سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور از مرگ نخستین نفر در شب چهارشنبه آخر سال ۹۴ خبر داد و گفت: تاکنون ۲۷ نفر دچار مصدومیت شدند و متأسفانه یک نفر نیز دچار قطع عضو شده است.
کد خبر: ۱۹۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳ 16 March 2016
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور از مرگ نخستین نفر در شب چهارشنبه آخر سال ۹۴ خبر داد و گفت: تاکنون ۲۷ نفر دچار مصدومیت شدند و متأسفانه یک نفر نیز دچار قطع عضو شده است.

 مجتبی خالدی، سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور در گفت‌وگو با تسنیم، درباره جدیدترین وضعیت حوادث چهارشنبه آخر سال در کل کشور اظهار داشت: تا این ساعت (19:30) بالغ بر 27 نفر دچار مصدومیت شدند که 24 نفر مرد و سه نفر زن هستند و بیشترین آسیب‌ها مربوط به سر و صورت بوده است.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز نخستین مرگ بر اثر حادثه چهارشنبه آخر سال در رباط‌کریم رخ داده است و یک نفر نیز در مراغه دچار قطع عضو شده است.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با اشاره به اینکه سال گذشته در این ساعت دو نفر جان خود را از دست داده بودند بر کاهش ماموریت‌های اورژانس در چهارشنبه آخر سال امسال تأکید کرد و گفت: بهترین توصیه ما؛ مراقبت والدین از فرزندانشان در این ساعات مهم امشب است تا همچنان شاهد کاهش آمار تلفات باشیم.

یک نوجوان  در رشت فوت کرد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از مرگ نوجوان 15 ساله براثر انفجار مواد منفجره خبر داد.



سید حسن راضی در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: حوالی ساعت 22:30 پسر 15 ساله‌ای در پی انفجار مواد محترقه دچار مصدومیت شدید شده و متاسفانه دقایقی بعد نیز جان خود را از دست داد.

به گفته راضی این حادثه در محله دیانتی رشت محدوده مجتمع الغدیر رخ داده است.

وی با بیان اینکه علت قطعی مرگ را پزشکی قانونی باید اعلام کند، گفت: اما آنچه مسلم است انفجار مواد محترقه باعث مرگ این نوجوان شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان این که آتش نشانان رشت در این شب در آمادگی کامل بوده و استقرار آنان نیز ادامه خواهد داشت، گفت: تاکنون در شهر رشت 11 تن مصدوم شده و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز مردی 45 ساله در شهرستان رباط کریم به دلیل استرس ناشی از انفجار مواد محترقه دچار ایست قلبی شده و جان خود را از دست داده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار