کد خبر: ۱۹۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 12 March 2016


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با بیان اینکه فرج‌الله سلحشور هنرمند و کارگردان کشور اقدامات ارزشمندی در حوزه هنر انجام داد، گفت: این هنرمند در راستای تحکیم و تثبیت ارزش‌های واقعی انقلاب اسلامی گام برداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدرضا عسگری‌موردی در مراسم بزرگداشت زنده یاد فرج‌الله سلحشور که عصر امروز در محل سالن میلاد کرج با حضور هنرمندان و بازیگران کشور برگزار شد، اظهار داشت: فرج‌الله سلحشور یکی از چهره‌های ارزشمند و فعال حوزه هنر بود که هرگز یاد و خاطر وی در بین مردم نمی‌میرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با بیان اینکه فرج‌الله سلحشور هنرمند و کارگردان نامی کشور اقدامات ارزشمندی در حوزه هنر انجام داد، گفت: این هنرمند در راستای تحکیم و تثبیت ارزش‌های واقعی انقلاب اسلامی گام برداشت.

وی با تاکید بر اینکه این هنرمند نامی آثار ارزشمندی در زمینه حفط ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب برجای گذاشت، افزود: زنده یاد سلحشور از تمامیت دین و انقلاب اسلامی دفاع کرد و با آثار فاخری چون پرواز در شب ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کرد.

عسگری‌موردی با اشاره به اینکه زنده یاد فرج‌الله سلحشور فراتر از یک هنرمند بود، خاطرنشان کرد: در بسیاری از آثار ارزشمند این هنرمند ارزش‌های عاشورایی به مردم از جمله نسل جوان و نوجوان منتقل شد.

وی با بیان اینکه آثار خلق شده زنده یاد فرج الله سلحشور همواره زنده و پویا است، اظهار داشت: این هنرمند به معنای واقعی انقلاب پرداخت و تنها به کمال در دین می‌اندیشید.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز یادآور شد: هنر انقلاب اسلامی به تعبیر امام خمینی (ره) ترسیم‌گر خط اسلام ناب محمدی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار