برای اولین بار در استان ، مراسم افتتاحییه طرح شهرداران مدارس با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شوراهای دانش آموزی مدارس سطح منطقه یک ارومیه برگزار گردید.
کد خبر: ۱۹۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴ 10 March 2016
به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، در این مراسم که با استقبال گسترده مدارس و سازمانهای مردم نهاد همراه بود،رشیدی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش ضمن قدردانی از توجه ویژه شهرداری به مدارس و معقوله آموزش پایه؛ طرح شهردار مدرسه را از جمله طرح های موفق اجرا شده در کلانشهرها نامید.
وی اظهار داشت : طرح شهردار مدرسه باعث رشد شخصیتی و اجتماعی و مسئولیت پذیری دانش آموزان بوده و دانش آموزان امروزی آینده سازان شهر و کشورمان خواهند بود.
شهردار منطقه یک نیز از اجرای طرح شهردار مدرسه برای اولین بار در سطح استان خبر دارد و گفت : این طرح شامل ابعاد فرهنگی،اجتماعی و عمرانی بوده و شهرداران مدارس تا شعاع 500 متری مدرسه نقطه نظرات خود را با شهرداری در میان گذاشته و شهرداری جهت فراهم نمودن خدمات رفاهی و عمرانی مراکز آموزشی آماده همکاری با مدارس خواهد بود.
وحید عباسی اظهار داشت : شهرداری ارومیه علاوه بر اقدامات عمرانی توجه ویژه ایی به معقوله های فرهنگی و تربیتی دارد از این رو شهرداری منطقه یک امسال تلاش مضاعفی در این راستا داشته که از جمله آن می توان به برگزاری المپیاد ورزشی سطح محلات،المپیاد ورزشی بانوان و مسابقات بزرگ تیراندازی و ساخت 3 باب فرهنگسرا و 3 باب زمین ورزشی محله ایی و چندین طرح و برنامه دیگر در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و تشویق آنان به امر ورزش اشاره نمود و افزود سال آینده برنامه ریزی گسترده تری در رابطه با برنامه های فرهنگی و عمرانی خواهیم داشت .
در ادامه برنامه شهرداران مدارس احکام خود را از دست اعضای محترم شورای اسلامی شهر دریافت نموده و به مناسبت هفته محیط زیست یک اصله درخت به رسم یادبود اولین دوره طرح شهرداران مدارس به دست ریاست شورای اسلامی شهر کاشت گردید.

شایان ذکر است در این مراسم تشکل زیست محیطی ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی نیز مشارکت داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار