معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تروریستهای مسلح با ورود از طریق خاک پاکستان به داخل خاک ایران دردرگیری با ماموران هشت نفر از نیروهای مرزبانی را شهید کردند و به خاک پاکستان گریختند.
کد خبر: ۱۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 07 April 2015

به گزارش تابناک یزد، علی اصغر میرشکاری گفت: نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در منطقه نگور حد فاصل میله مرزی 239 پایین تر از جکیگور با عوامل تروریستی که از داخل پاکستان وارد مرزهای ایران شده بودند، درگیر شدند.


وی بیان کرد: بر اثر تبادل آتش هشت نفر از نیروهای مرزی ایران شهید شدند و تروریستها به داخل خاک پاکستان گریختند. معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از کشور پاکستان درخواست کرد در دستگیری تروریستها و تحویل آنان به ایران اقدام کنند و اجازه ندهند که خاک پاکستان جولانگاه اشرار و تروریستها شود.

 پیش از ظهر امروز قرار گاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام یک تیم تروریستی و هلاکت اعضای آن در جنوب شرق کشور خبر داد.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد:صبح امروز دوشنبه یک تیم تروریستی وابسته به سرویس های جاسوسی بیگانه در منطقه  قصرقند و نیک شهر در جنوب شرق کشور با اقدام قاطع رزمندگان قرارگاه نیروی زمینی سپاه منهدم شدند و اعضای آن به هلاکت رسیدند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است :این عملیات پس از یک سلسله عملیات شناسایی - تعقیب و گریز طی روزهای اخیر انجام و مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی آنان به دست رزمندگان این قرارگاه افتاد.


شهرستان سرباز در 500 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.



نیکشهر و قصر قند نیز در 510 کیلومتری جنوب زاهدان و در همسایگی شهرستان سرباز واقع شده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار