رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان زنجان گفت: در 11 ماهه سال جاری 33 هزار و 606 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۹۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 06 March 2016
اسماعیل مسلمی در دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: در این مدت 2 هزار و 160 مورد پرونده به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی تصریح کرد: در سال جاری تاکنون یک هزار و 677 مورد شکایت و گزارش مردمی از واحدهای صنفی صورت گرفته که یک هزار و 276 مورد آن به صورت تلفنی بوده است.

مسلمی افزود: 144 مورد از شکایات دریافتی به صورت حضوری و 257 مورد به صورت کتبی بوده است.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان با اشاره به آغاز طرح نظارتی پایان سال در استان یادآور شد: این طرح نظارتی از 10 اسفند تا 15 فروردین ماه در استان اجرا می‌شود.

وی نظارت‌ها را در دو بخش کالایی و خدماتی دانست و اظهار داشت: در بخش کالایی در زمینه کیف و کفش، خشکبار، شیرینی‌جات، آجیل و ... و در بخش خدماتی در زمینه شرکت‌های قالی شویی، رستوران‌ها، شرکت‌های حمل و نقل ریلی و ... صورت می‌گیرد.

مسلمی عنوان کرد: در قالب اجرای این طرح بر عرضه کالا در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره و عرضه میوه پایان سال در سطح خرده فروشی نظارت های لازم صورت می‌گیرد.

در ادامه این جلسه جمشید انصاری استاندار زنجان با اشاره به راه‌اندازی میادین عرضه میوه و تره‌بار در نقاط مختلف شهر اظهار داشت: راه اندازی میادین عرضه میوه و تره بار در نقاط جمعیتی شهر باعث کاهش ترافیک و هزینه و اتلاف وقت شهروندان می شود.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی نقاط مختلف شهر و تعیین نحوه اجاره و مالکیت آنها توسط شهرداری، نسبت به جذب سرمایه‌گذار در این زمینه اقدام خواهد شد.

حسین جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به تامین و ذخیره سازی میوه پایان سال اظهار داشت: هم اکنون 400 تن سیب و 800 تن پرتقال در سردخانه های استان ذخیره شده است.

وی با اشاره به آغاز توزیع میوه از 24 اسفند در سطح استان خاطر نشان ساخت: در زنجان 32 غرفه برای عرضه میوه پایان سال در نظر گرفته شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار