نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل:
با توجه به تهدیدات داخلی و خارجی برای پاسخگویی به نیازهای مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، برای تحقق عمده سیاست‌های قانونی و اجرایی باید همدل و همزبان باشیم.
کد خبر: ۱۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 06 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، ایرج ندیمی امروز در لاهیجان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: با توجه به تهدیدات داخلی و خارجی برای پاسخگویی به نیازهای مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، برای تحقق عمده سیاست‌های قانونی و اجرایی باید همدل و همزبان باشیم.

وی انتخاب همدلی و همزبانی برای نامگذاری امسال را از نظر کاهش شکاف‌های احتمالی و جلوگیری از گسستگی‌های محتمل بهترین گزینه دانست و تصریح کرد: ممکن بود شکاف‌ها و اختلافات کوچک به تدریج به انحرافات بزرگ منجر شود و انحراف‌ها موجبات ایجاد چندگانگی را فراهم کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشستی که در مشهد با آیت‌الله امامی کاشانی داشتیم، ایشان نامگذاری امسال را از الهامات می‌دانستند.
وی حفظ دستاوردها را از اهداف نامگذاری امسال عنوان کرد و یادآور شد: فعالیت دولت‌ها منطبق با قانون اساسی مهم است و به چپ و راست کار نداریم و از تمام دولت‌ها حمایت می‌کنیم.

ندیمی دولت را منتخب مردم دانست و خاطرنشان کرد: حمایت از دولت باید در راستای خدمت به مردم مورد تایید قرار گیرد و این امر می‌تواند برای کسانی که می‌خواستند دولت را زیر سئوال ببرند یا کارکردها را تحت تاثیر قرار دهند توجه به اصل حمایت باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار