عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه آسفالت‌های ریخته شده توسط شهرداری زنجان از بین رفته است، گفت: چه کسی پاسخگوی ضرر و زیان شهر زنجان در این مورد است.
کد خبر: ۱۹۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 01 March 2016
پریسا شعبانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به مطالب مطرح شده در جلسات گذشته توسط اعضای شورا اظهار کرد: با توجه به عدم توجه به این مطالب قصد نداشتم، دیگر صحبت کنم ولی نمی‌توان در مورد این امور سکوت کرد.

وی تخلفات ساختمانی، ساماندهی نیروهای شهرداری و حیف و میل اموال شهرداری در آسفالت خیابان‌ها را از جمله مواردی اعلام کرد که با وجود تذکرهای قبلی به آن‌ها هیچ توجهی نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تأکید بر از بین رفتن آسفالت‌های ریخته شده در سطح زنجان افزود: پاسخگوی این همه ضرر و زیان به شهر زنجان چه کسی است.

شعبانی با تأکید بر اینکه شهرداری زنجان هیچ همتی برای جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌های پسماند انجام نداده است، ابراز کرد: با وجود اینکه چندین سرمایه‌گذار برای این پروژه معرفی شد ولی شهرداری زنجان اقدامی برای این کار انجام نشده است.

وی به مشکلات موجود در حوزه تجهیزات مورد نیاز برای پارکبان‌های سطح شهر زنجان اشاره کرد و گفت: لوازم مورد استفاده این قشر توسط خود آن‌ها تأمین می‌شود که باید در مورد آن تجدید نظر شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به تعویق روی داده در پرداخت حقوق کارگران بخش‌های مختلف شهرداری زنجان اشاره و تأکید کرد: این تعویق در مورد حقوق کارگران فضای سبز شهرداری زنجان هم روی داده است.

گفتنی است، در این جلسه چندین لایحه ارائه شده و به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر زنجان رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار