معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار یزد از اجرای رایگان طرح کارت پارک در تعطیلات نوروز از 29 اسفند تا چهارم فروردین ماه سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 28 February 2016
به گزارش تابناک یزد به نقل از همشهری، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار یزد از اجرای رایگان طرح کارت پارک در تعطیلات نوروز از 29 اسفند تا چهارم فروردین ماه سال آینده خبر داد.
«محمدرضا شفیعی» افزود: طرح کارت پارک الکترونیک برای مدیریت پارک حاشیه معابر کم عرض در بسیاری از معابر شهر اجرا شده است. وی ادامه داد: خیابان‌های هسته مرکزی شهر از جمله خیابان امام خمینی(ره) و فرخی دارای عرض بسیار کم ‌و فضای محدودی برای پارک‌های حاشیه‎ای هستند.
شفیعی یکی از مزایای اجرای طرح کارت پارک الکترونیک را بهره  برداری مطلوب از ظرفیت پارکینگ‌های شهر اعلام کرد و افزود: اجرای این طرح همچنین کاهش سفرهای غیرضروری و افزایش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی‌‌را به دنبال داشته است.
شفیعی اظهار کرد: در گذشته کارمندان و صاحبان فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی شهر خودروهای خود را در طول روز در حاشیه خیابان پارک می‌کردند و مراجعان آنها چاره  ای جز پارک دوبل، برای انجام کارهای خود نداشتند ولی با اجرای این طرح، پارک‌های طولانی مدت از حاشیه خیابان‌ها حذف شده است. معاون شهردار یزد افزود: با اجرای این طرح، مردم با مراجعه به پارکبان‌هایی که در خیابان مستقر هستند به خرید لیبل دارای قابلیت شارژ اقدام می‌کنند.  شفیعی همكاری شهروندان و عوامل پلیس راهور را در موفقیت این طرح بسیار تاثیرگذار خواند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار