تیم والیبال زنیت کازان با کسب سومین پیروزی مقابل دینامو مسکو به فینال سوپر لیگ روسیه رسید.
کد خبر: ۱۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 05 April 2015

به گزارش تابناک یزد، تیم والیبال زنیت کازان روسیه که در این فصل، سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران را در اختیار دارد با پیروزی 3 بر یک مقابل دینامو مسکو در بازی سوم مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ والیبال روسیه به فینال رسید.

ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم زنیت، کار خاصی برای غافلگیر کردن حریف انجام نداد و مثل همیشه سعید معروف را به عنوان پاسور اول به زمین فرستاد ولی در مواقع لازم از پاسور دوم تیمش هم استفاده کرد.

زنیت که در 2 بازی قبلی موفق به شکست یاران ایوان زایتسف شده بود در این بازی هم که در مسکو انجام شد با نتیجه 3 بر یک حریفش را شکست داد. آنها در ست‌های اول، دوم و سوم با نتایج 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 17 پیروز شدند و ست سوم را 20 بر 25 واگذار کردند.

امتیاز آورترین بازیکن زمین در سومین بازی نیمه نهایی، ویلفردو لیون، ستاره کوبایی زنیت بود که ضمن کسب 24 امتیاز برای سومین بازی متوالی توانست 6 امتیاز مستقیم از سرویس‌های بدون بازگشتش بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا، در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، تیم بلگوری بلگورود با پیروزی 3 بر صفر مقابل گازپروم یوگرا و کسب سومین برد، حریف زنیت در فینال شد. بلگوری در 2 بازی نخست فینال که 23 و 24 آوریل برگزار می‌شود، میزبان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار