استاندار ایلام گفت: هرچه میزان مشارکت مردم و گروه های سیاسی در انتخابات بیشتر باشد، زمینه برای انتخاب افراد توانمندتر در مجلس فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵ 24 February 2016

استاندار ایلام گفت: هرچه میزان مشارکت مردم و گروه های سیاسی در انتخابات بیشتر باشد، زمینه برای انتخاب افراد توانمندتر در مجلس فراهم خواهد شد.

به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید عصر سه شنبه در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: تجربه سالیان گذشته در کشور و استان نشان می دهد در انتخاباتی که میزان حضور مردم در پای صندوق های رای بیشتر بوده ، مجلسی قویتر و افرادی توانمندتر در خانه ملت حضور پیدا کرده اند.
وی افرود: با همراهی نامزدها و هواداران آنها تاکنون کمترین مشکلی در زمان تبلیغات دیده نشده که نشان از بالندگی و روحیه احترام گذاشتن در میان داوطلبان و طرفداران آنهااست و امیدواریم این روحیه تا پایان برگزاری انتخابات تداوم داشته باشد.
استاندار ایلام با اشاره به اینکه در سال های پس از انقلاب به طور میانگین هر یک و نیم سال یک انتخابات در کشور برگزار شده یادآور شد: تمامی احزاب و جریانات سیاسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی پروانه فعالیت دارند، مردم را به شرکت گسترده در انتخابات دعوت کرده اند که نشانه دلسوزی و وفاداری این گروه ها به آرمان های انقلاب و نظام دارد.
مروارید از مدیران تمامی دستگاه های اجرایی استان خواست امکانات مورد نیاز ستاد انتخابات بویژه از نظر خودرو را در اختیار قرار دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات تامین اعتبار پروژه های عمرانی در سال جاری اشاره کرد و گفت: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قول داده اند که از دهم اسفند منابع خوبی برای تسریع در اجرای این طرح ها تزریق شود که امیدواریم با تحقق این امر زمینه سرعت بخشی در اجرای امور فراهم شود.
استاندار ایلام همچنین بر لزوم مستندسازی املاک و دارایی های دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: مدیران اجرایی نسبت به رسیدگی به پرونده های حقوقی در مراجع قضایی تحرک بیشتری داشته باشند تا ضمن دفاع از حقوق بیت المال زمین سوء استفاده برخی افراد در این زمینه فراهم نشود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست از برنامه ریزی برای لغو روادید میان استان های عراقی هم مرز با ایلام خبر داد و گفت: بدون شک با تحقق این موضوع ضمن افزایش تردد مسافران به استان فعالیت های گردشگری در منطقه نیز تقویت می شود.
حشمت الله عسگری همچنین بر لزوم مستندسازی املاک ادارات دولتی تاکید کرد و یادآور شد: بیش از 60 درصد املاک دستگاه های اجرایی استان فاقد سند هستند.
معاون عمرانی استاندار ایلام نیز در این نشست بر پرداخت بدهی دستگاه های اجرایی به نهادهای خدمات رسان و شهرداری ها تاکید کرد.
شاپور پولادی افزود: کمیته تخصیص اعتبارات در دستگاه ها با توجه به تفویض اختیارات به مدیران کل اصل عدالت را در توزیع منابع در شهرستان های مختلف رعایت کند.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار