سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان کشور گفت: سرانه ورزشی استان اردبیل اصلاً مناسب نیست و ما نیازمند نقش تأثیرگذار برخی از چهره‌ها و نمایندگان آینده استان در جایگاه قانون‌گذاری هستیم.
کد خبر: ۱۸۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲ 23 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، علی اشکانی عصر امروز در همایش ورزشکاران در اردبیل اظهار کرد: ما همراه تیم کشتی فرنگی به مناطق مختلف کشور سفر می‌کنیم و شاهد توسعه و پیشرفت مناطق مختلف هستیم اما خبری از این توسعه و پیشرفت در استان اردبیل نیست.

وی نیازهای قشر جوان را نیازهای متنوع و در مسیر رفع مشکلات و نارسایی‌ها توصیف کرد و گفت: ورزش استان اردبیل به رغم نام‌آوری قهرمانان و پهلوانان با فقر امکانات روبه‌روست در حالی که مسئولان امر سریع‌تر می‌توانند در جذب اعتبارات تلاش کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان کشور سلامتی جامعه را در گرو گرایش جوانان به ورزش توصیف کرد و افزود: کمبود امکانات و بی‌توجهی مسئولان بر دامنه مشکلات و دغدغه‌ها افزوده که ضرورت دارد در این زمینه یک تصمیم‌گیری ملی انجام شود.

اشکانی تصریح کرد: مشکلات جوانان سلسله‌وار از بیکاری گرفته تا سن بالای ازدواج، عدم سرپناه همه و همه مشکلات و دغدغه‌هایی هستند که یک ورزشکار و جوان بالنده را تهدید می‌کند.

وی بیان کرد: امیدواریم فضایی متفاوت در عرصه حمایت و پشتیبانی از ورزش استان فراهم آید تا شاهد قهرمانی‌ها و پهلوانی‌های متعدد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار