مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان از اهدای 300 عدد کارت بلیط الکترونیکی به نابینایان در شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 25 February 2016
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان از اهدای 300 عدد کارت بلیط الکترونیکی به نابینایان در شهر همدان خبر داد.

به گزارش فارس،سیدمحمد پوروخشوری با اشاره به اینکه بلیط الکترونیکی یکی از مهمترین و کارآمدترین ابزارهای لازم برای تحقق شهر الکترونیکی است، اظهار کرد: با همت شورای شهر و شهردار همدان، مدتی است استفاده از این فناوری اطلاعات در ناوگان اتوبوسرانی همدان فراهم شده که امیدواریم رضایت شهروندان را در بر داشته باشد.

وی هدف از راه‎اندازی این سامانه را خدمت‎رسانی بیشتر به مردم و افزایش رضایتمندی عمومی از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی دانست و گفت: به طور حتم این اقدام افزایش انگیزه در استفاده از اتوبوس و سفرهای درون‎شهری را در بردارد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان ادامه داد: این مجموعه امر خطیر جابجایی هزاران مسافر را در حوزه درون‌شهری بر عهده دارد که خوشبختانه استقبال خوبی نیز از سامانه الکترونیکی (کارت بلیط) شده است.

وی با اشاره به حذف بلیط کاغذی از ابتدای سال 95 در سطح شهر همدان تصریح کرد: به طور حتم با این اقدام کاهش هزینه چاپ، ارتقای بهداشت جامعه، کاهش هزینه نگهداری کیوسک بلیط‎فروشی را شاهد خواهیم بود.

پوروخشوری با بیان اینکه زیرساخت لازم در خصوص استفاده از بلیط الکترونیکی در همدان مهیا شده است، افزود: در همین راستا در مناطق شلوغ و پرتردد شهر نیز باجه شارژ و فروش کارت بلیط نصب کرده‎ایم.

این مسئول در پایان سخنانش از اهدای 300 عدد کارت بلیط الکترونیکی به نابینایان در شهر همدان خبر داد و آن را در راستای خدمت‎رسانی به این قشر و ایجاد فرهنگ‌سازی در استفاده از این نوع کارت قلمداد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار