فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یک قطعه سارگپه پابلند و یک قطعه کبک از متخلفین زیست محیطی در ایام نوروز کشف و ضبط و در دامان طبیعت رهاسازی شد.
کد خبر: ۱۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 04 April 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست قم، طیب احمدی با اشاره به گشت و کنترل ویژه یگان حفاظت محیط زیست استان در ایام نوروز اظهار داشت: مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع استان و همچنین مراکز پرنده فروشی و توزیع ماهی قرمز در ایام نوروز به شدت تحت کنترل و پایش قرار گرفته بود. 

وی با اشاره به دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تخلفات زیست محیطی و همکاری و مشارکت بسیار مناسب اقشار مختلف با این اداره کل، خاطرنشان کرد: یگان حفاظت محیط زیست در ایام نوروز پس از دریافت گزارش مردمی، یک قطعه سارگپه پابلند و یک قطعه کبک را از متخلفین زیست محیطی کشف و ضبط و افراد متخلف را پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کرد. 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم در ادامه افزود: پرندگان کشف شده پس از تیمار و رسیدگی اولیه در پاسگاه محیط بانی منطقه شکار ممنوع کهک، در روز 13 فروردین ماه همزمان با روز انس با طبیعت در منطقه رهاسازی شده و به دامان طبیعت بازگشتند.

وی در پایان با اشاره به شعار سال 94 با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی، نسبت به افزایش مشارکت و تعامل با آحاد جامعه و علاقه مندان به طبیعت و کاهش تخلفات زیست محیطی در سال جاری اظهار امیدواری کرد و گفت: همشهریان محترم می توانند گزارشات خود از تخلفات زیست محیطی به ویژه خرید و فروش و نگهداری جانوران وحشی و تخریب محیط زیست را با شماره تلفن های 1540 و 32602981 در میان بگذارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار