آیین" بزم مهر" با هدف کمک به نیازمندان و با حضور جمعی از خیرین کرمانشاهی در تالار وحدت برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 20 February 2016
آیین" بزم مهر" با هدف کمک به نیازمندان و با حضور جمعی از خیرین کرمانشاهی در تالار وحدت برگزار شد.

جعفر دانش‌پرور مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه در این آیین خیرین کرمانشاهی نزدیک به 12 میلیون تومان برای کمک به نیازمندان در آستانه شب عید کمک کردند، گفت: برای کمک به نیازمندان تحت پوشش این میزان کمک کافی نیست و برای اینکه بتوانیم خدمت‌رسانی مناسبی به نیازمندان داشته باشیم حداقل به 10 میلیون تومان دیگر نیاز داریم.

به گفته مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه این آیین براى يازدهمين سال متوالى و با هدف جمع‌آوری کمک خیرین برای خانواده‌های نیازمند در آستانه شب عید برگزار شد.

دانش‌پرور تهیه مواد غذایی، پوشاک و مایحتاج مورد نیاز شب عید خانواده‌های نیازمند تحت پوشش را از برنامه‌های شب عید جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه عنوان کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا در لحظه سال تحویل برنامه‌های ویژه‌ای را برای خانواده‌های تحت پوشش داشته باشیم.

وی از برنامه ریزی برای خدمت‌رسانی به هزار کودک نیازمند و تحت پوشش قرار دادن آنها و خانواده‌هایشان خبر داد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا برای شب عید برنامه‌های ویژه ای را برای این کودکان و خانواده‌های آنها داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: خیرینی که بخواهند خودشان به طور مستقیم با خانواده‌های بی بضاعت آشنا شده و به آنان کمک کنند می‌توانند به دفتر این انجمن واقع در میدان غدیر مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 09378998466 تماس بگیرند.

به گفته دانش‌پرور خیرین علاقمند می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره حساب"5325043877" و یا شماره کارت بانک ملت "6104337905324602" واریز کنند.

دانش‌پرور در ادامه گفت: جمعیت امام علی(ع) که در سراسر کشور فعال است و در محله‌های فقیرنشین اقدام به شناسایی خانواده‌های بی بضاعت کرده و تلاش می‌کند تا در قالب کمیته‌های مختلف نسبت به حل مشکلات اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و... آنها اقدام کند.

به گفته وی جمعیت امام علی(ع) در کرمانشاه سه خانه ایرانی در محله‌های جعفر آباد، مسکن و نواب تشکیل داده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار