من جز قدرت خدای واحد و ملت عزیزم که بندگان آن خدا هستند قدرت دیگری نمیشناسم، و سر تعظیم برای این قدرت ها فرود می آورم. به چه دلیل من را رد کرده اند من نمیدانم! آنها باید پاسخ این رد صلاحیت من را به مردم بدهند.
کد خبر: ۱۸۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵ 20 February 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد از سی سخت،سید باقر موسوی جهان آباد مرد اول اصلاحات بویر احمد و دنا،کسی که در بین هواداران خود به پدر اصلاحات بویر احمد و دنا نام گرفته در جمع هواداران خود رازهای پشت پرده را که باعث رد صلاحیت ایشان توسط شورای نگهبان شده بود را به صورت علنی افشا کرد به گونه ای که هواداران ایشان با گریه و زاری از ایشان دستور لبیک به اعتراض می خواستند ولی ایشان تنها یک کلمه به هواداران خود گفت: همه را واگذار میکنم به خدای احد و واحد و فردای قیامت!
موسوی جهان آباد چنین اظهار کرد:مردم شریف بویر احمد و دنا همه شما من را می شناسید،عده ای قبل از انقلاب و عده ای هم بعد از انقلاب،من هیچ چیز پوشیده ای ندارم،چه در زندگی شخصی و خصوصی ام و چه در زندگی اجتماعیم.
من جز قدرت خدای واحد و ملت عزیزم که بندگان آن خدا هستند قدرت دیگری نمیشناسم، و سر تعظیم برای این قدرت ها فرود می آورم. به چه دلیل من را رد کرده اند من نمیدانم! آنها باید پاسخ این رد صلاحیت من را به مردم بدهند.

شورای نگهبان به عنوان نهادی که متاثر از زر و زور و تزویر نیست تشکیل شد که از حقوق مردم دفاع کند و نگذارد دولت ها مثلا وکیل الدوله بفرستن مجلس که فقط حمایت کند از دولت وقت بلکه کسی باشد که مدافع حقوق ملت و منافع ملی کشور باشد.
 امروز شورای محترم نگهبان به چه دلیل مرا رد کرده؟ نمیدانم! جز اینکه من تملق گویی در ذاتم نیست هیچ عیب دیگری ندارم.
آن افرادی که با تنگ نظری، کم سواد،  کوته فکر و تنگ نظر که نه تنها به خودشان، بلکه به کشور و ملت آسیب میرنند تمام امنیت ملی کشور را دچار خدشه میکنند، چرا اینطور کردند؟ مگر من میخواستم چه کاری انجام بدهم؟آن کسانی که با خبر چینی و اخبار دروغ آنها را وادار به این کارها میکنند باید در پیشگاه ملت پاسخگو باشند. من عضوی کوچیک و فرزند کوچک این خطه هستم، جز اینکه صادقانه آماده خدمت به این مردم باشم، همونطور که در عرصه های مختلف در حدی که از توانم  ساخته بود انجام دادم در مقابل این ملت.
 در زمان جنگ که کشورمان در خطر بود، من نه پاسدار بودم، نه ارتشی بودم، نه سرباز بودم و نه نظامی، دانشجو بودم! از ابتدای جنگ وارد شدم، نه در محدوده آشپزخانه و پشت خط جبهه و اونجا عکس بفرستم بالا که منم جبهه رفتم بلکه در خط مقدم جبهه بودم.
من هیچ کاری نکردم! در مقابل کسانی که در تاریخ طولانی این مملکت محصول فداکاری آنهاست. من یک جان که هیچ، والله آرزویم این بوده هزاران جان داشتم در مقابل مملکتم فدا میکردم.

 از ابتدای جنگ از سال ۶۰ که من مجروح شدم تا زمان پذیرش قطعنامه فرمانده گردان مهندسی رزمی جهاد بودم . در نوبت های مختلف در غرب، جنوب و در شمال خدمت کردم.
در عرصه های خدمت و سازندگی آن کاری که ازم بر امد بدون هیچ تبعیضی نسبت به مردم هرچه ازم ساخته بود کوتاهی نکردم و الانم قصد و نیتی جز این نداشتم.
 صمیمانه در مقابل اشک های مردم این دیار در جای جای نقاطش از دور و نزدیک در مقابل همه مردم و طوایف سر تعظیم فرود میارم و در مقابل قدرشناسی نسبت به این فرزند کوچکتان تا زنده هستم، هرجا باشم، جز در راستای منافع ملی و سربلندی مردمم و مملکتم برای رضایت هیچ فرد و جناجی خاص قدم برنمیدارم، جز برای رضای خدا و رضای شما مردم.
 بنده به عنوان عضو کوچکی این مجموعه با اعتقاد تمام به آگاهی شما، به شرافت و آزادگی تک تک مردم این خطه ایمان دارم و مردم بویراحمد را شایسته بررسی و انتخاب کاندید اصلح میدانم.

در پایان موسوی جهان آباد چنین اظهار نمود:بنده به عنوان یک عضو کوچک در این استان با اعتماد کامل,اعتقاد راسخ,به آگاهی مردم ایمان دارم و مردم بویر احمد و دنا مجاز هستند که خود کاندید اصلح را انتخاب کنند.توصیه من به شما دوستداران این است که کاندیدی را انتخاب نمایید که اصلح باشد و بتواند از حقوق شما دفاع کند نه اینکه تنها منافع شخصی خود را در نظر بگیرد.
انتهای پیام/

گزارش و عکس:علیرضا جانی پور

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
ایناکه همش دماغ عملی اند هزینشونو سیباقرداده
سیدامیدموسوی اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
درود خدا بر عموی عزیزم سید شجاع و نترس بزرگمرد شجاعت و سیاست .سید عزیز اگر دویست سال دیگر از عمر این استان بگذرد دیگر نماینده ای همچون شما نترس و شجاع و عادل نخواهد دید به امید موفقیت شما در تمامی مراحل زندگی .شما افتخار این استان هستی
باقر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
باقر خان شما اصلح رو انتخاب کردید چونکه منافع شخصی داشتی خودت
سیدامیدموسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
درود بر سید باقر درود بر سید باقر درود بر سید باقر ..سیدعزیز شجاع نترس .حامی فقرا و مظلومین. خدا پشت و پناه شما سید عزیز .سید شما از هرکس حمایت کردی به صلاح استان و مردم استان هست و همیشه اصلح رو انتخاب میکنی
بهرام
|
Germany
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
والله طوری میگید باقرموسوی مثل اینکه پیغمبره.. نه برادر من ایشون هم یه بنده خدایی هست که فقط دنبال سیاست خودشونه ... به نظر من هرکسی خودش معیارها رو بشناسه و انتخاب کنه
پاسخ ها
مجید
| United Kingdom |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
هست مگه نیست پیغمبر ملت زمان خودشو ادم کرد ایشونم ملت زمان خودشو اگاه و هوشیار و در رفاه قرار داد
شاهرخ دارفرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
از نظر من ایشون یه خیانت کاره فقط به خاطر پول بهرامی را کنار گذاشت و رفت با زارع
مجید
|
United Kingdom
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
بهرامی کیه اصن.....بهرامی که خوب بود الان برا یکبارم قبول میشد...خودتون هم مگین سید حمایت نکرد ببین خودت اعتراف میکنی زیرشی داداش مونده بش برسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار