کد خبر: ۱۸۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 16 February 2016


وزیر انرژی جمهوری گرجستان که روز سه شنبه در راس هیاتی از مسئولان حوزه انرژی، حمل ونقل و سرمایه گذاری کشور گرجستان به ایران سفر کرده است از گروه صنعتی مپنا در شهرستان فردیس استان البرز دیدن کرد و در جریان این دیدار خواستار همکاری این گروه صنعتی با کشورش شد.

به گزارش ایرنا، از گروه صنعتی مپنا، کاخا کالادزه وزیر انرژی جمهوری گرجستان به همراه سفیر گرجستان در ایران از شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا(توگا) در شهرستان فردیس بازدید کرد تا از نزدیک با فعالیت های این شرکت آشنا شود.

در ابتدای این بازدید تاریخچه ای از شکل گیری گروه صنعتی مپنا و حوزه های متنوع فعالیت آن ارائه شد و سپس وزیر انرژی گرجستان و هیئت همراه از تاسیسات شرکت مهندسی و ساخت توربین گازی بازدید کردند.

محمدرضا روشنی مقدم مدیر عامل پخش تولید گروه صنعتی مپنا توضیحاتی در خصوص نحوه ساخت توربین های گازی و بخار مپنا ارائه کرد و فعالیتهای شاخص مپنا در حوزه های نیرو،نفت وگاز،حمل ونقل ریلی را برای هیات گرجستانی تشریح کرد.

مدیرعامل گروه مپنا از حضور وزیر انرژی گرجستان در کارخانجات گروه مپنا استقبال و آمادگی این گروه را برای حضور در پروژه های مختلف حوزه نیرو و انرژی و همکاری های متقابل با گرجستان اعلام کرد.

عباس علی آبادی با اشاره به سابقه دوستی دو کشور و تاریخ مشترک ایران و گرجستان خواهان گسترش همکاری ها شد.

کاخا کالادزه وزیر انرژی گرجستان نیز با تمجید از حجم و گستره فعالیت های مپنا خلاصه ای از وضعیت صنعت نیرو در گرجستان ارائه کرد و با اشاره به پروژه های متعددی که در این حوزه برنامه ریزی شده است از همکاری با مپنا در اشکال مختلف شراکتی استقبال کرد.

ماموکا باختازه مدیرکل راه آهن گرجستان و کنورکی پرتایا رییس آژانس ملی سرمایه گذاری گرجستان در این بازدید وزیر انرژی خود را همراهی می کردند.

شرکت مهندسی و ساخت توربین گازی وابسته به گروه صنعتی مپنا در شهرستان فردیس مستقر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار