معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان قزوین و سرمایه‌گذاران علاقمند به فعالیت در این استان باید برای سفر هیئت دولت به استان قزوین احصا شود.
کد خبر: ۱۸۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 16 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد سفر دولت به استان قزوین (کاروان تدبیر و امید) که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مقدمات سفر دولت تدبیر و امید به این استان را باید هرچه سریع‌تر فراهم کنیم تا شاهد حضور دولتمردان و کابینه دولت در استان قزوین باشیم.

وی افزود: قطع‌ به یقین حضور رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در استان قزوین گره‌گشای بسیاری از مشکلات بوده و موجب دلگرمی، ایجاد انگیزه، تلاش، رونق و آبادانی منطقه می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: از سوی دیگر مردم نیز انتظار دارند رئیس‌جمهور و سایر اعضای هیئت دولت را از نزدیک در استان خود ببینند.

حبیبی ادامه داد: دو گروه کارشناسی برای بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی استان قزوین به منظور بهره‌برداری در سفر ریاست جمهوری در این استان حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی موردنظر آماده بهره‌برداری است، عنوان کرد: این بررسی‌ها موجب می‌‎شود که آخرین وضعیت پروژه‌ها به لحاظ پیشرفت فیزیکی به صورت دقیق مشخص شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: هر اندازه کار کارشناسی دقیق‌تری انجام شود، نتایج بهتری در سفر هیئت دولت به استان قزوین کسب می‌کنیم.

حبیبی گفت: برای سفر هیئت دولت به استان قزوین باید آمادگی کامل داشته باشیم و این استان بی‌صبرانه منتظر ورود کاروان تدبیر و امید است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از کارهای کارشناسی که در دستور کار قرار دارد، بررسی وضعیت پروژه‌هایی است که تا پایان دولت تدبیر و امید باید به بهره‌برداری برسد زیرا این پروژه‌ها در اولویت قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین افزود: قابلیت‌های استان قزوین باید به خوبی احصا شده و توجیهات اقتصادی مطلوبی باید برای برنامه‌ها و پروژه‌هایی که در سفر هیئت دولت پیشنهاد می‌شود، داشته باشیم.

حبیبی با بیان اینکه موضوعات زیست‌محیطی از اهمیت زیادی برخوردار است، اضافه کرد: در برنامه ششم توسعه به موضوعات زیست‌محیطی توجه ویژه‌ای شده است بنابراین پروژه‌هایی که در استان قزوین اجرا می‌شود باید با در نظر گرفتن مسائل زیست‌محیطی باشد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که با اعتبار سال 95 تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد باید از اولویت بیشتری برخوردار بوده و اطلاعات مربوط به آن‌ها به صورت دقیق احصا شود تا در اختیار هیئت دولت قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: پروژه‌هایی که نیاز به أخذ مجوز دارد نیز باید مشخص شود تا در سفر هیئت دولت برای آن‌ها تعیین تکلیف لازم انجام شود.

حبیبی عنوان کرد: بحث بیان‌زدایی یکی از مهمترین مسائلی است که در سطح ملی به آن توجه شده و استان قزوین نیز یکی از استان‌هایی به شمار می‌رود که درگیر این بحث است بنابراین باید برنامه‌های مناسبی را برای این امر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام که قابل واگذاری به بخش خصوصی است باید مشخص شده و سرمایه‌گذاران علاقمند به تکمیل پروژه‌ها نیز باید انتخاب شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در حال حاضر بحث واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام استان قزوین با جدیت در حال پیگیری است.

حبیبی افزود: بخش دیگر پروژه‌ها، پروژه‌هایی است که در دولت تدبیر و امید آغاز شده است بنابراین باید وضعیت این پروژه‌ها برای سفر ریاست جمهوری به استان قزوین مشخص شود.

وی با تأکید بر لزوم نگاه ویژه به حوزه روستایی است، اضافه کرد: با توجه به تأکیدات دولت تدبیر و امید به حوزه روستایی کشور باید پروژه‌های حوزه روستایی استان قزوین مشخص شده و اطلاعات دقیق آن‌ها احصا شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش مضاعف بتوانیم تمام مقدمات مرتبط با سفر هیئت دولت به استان قزوین را به بهترین شکل ممکن فراهم کنیم تا شاهد بهترین دستاوردها از سفر دولت به این استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار