کد خبر: ۱۸۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 13 February 2016

به گزارش تابناک یزد،جشنواره باد بادک ها به مناسبت آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز  با حضور بخشدار بخش مرکزی دهیار و شورای اسلامی وسرپرست اداره ورزش و جوانان وجمع کثیری از اقشار مختلف مردم احمدآباد بهاباد در ارتفاعات کوه سرخی بهاباد برگزار شد

در این جشنواره که جمعی از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و خانواده آنها نیز حضور داشتند ، کودکان و نوجوانان حاضر ، بادبادک های خود را در هوا به پرواز در آوردند.

در این جشنواره شاد و مفرح که بیش از سه ساعت به طول انجامید ، شرکت کنندگان با به پرواز درآوردن بادبادک های خود دهه فجر را گرامی داشتند.

این جشنواره با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات کوهنوردی و موسسه خیریه امام رضا (ع)  احمد آباد شهرستان بهاباد  برگزار شد.

در این جشنواره که در ارتفاعات کوه سرخی بهاباد برگزار شد ، بیش از 500 نفر شرکت کننده حضور داشتند که در پایان افرادی که بادبادک آنها در بالاترین ارتفاع قرار گرفته و ماندگاری بیشتری در هوا داشتند ، به عنوان نفرات برتر معرفی و به آنها جوایزی اهدا شد.

در این مراسم اصغر خوش خوش آبادی بخشدار بخش مرکزی در سخنانی خاطرنشان کرد: مسابقه پرواز بادبادک ها فرصت مناسبی را پیش روی کودکان و نوجوانان می گذارد تا در کنار یکدیگر زمینه حضور در جمع همسن و سالان را داشته باشند و و ورزش ها و تفریحات گروهی را تمرین کنند.

بخشدار مرکزی بهاباد هم از حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد و افزود : حضور گسترده ی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد که مردم همچنان یار انقلاب هستند و ولی فقیه را تنها نمی گذارند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با حضور باشکوه خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید عهد کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار