سردار سلامی در جمع راهپیمایی مردم تبریز:
به گزارش تابناک تبریز ، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران امروز سخنران اصلی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در تبریز بود.
کد خبر: ۱۷۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 11 February 2016

به گزارش تابناک تبریز، سردار سلیمانی در جمع راهپیمایی مردم تبریز گفت :مردم تبریز در 29 بهمن ماه سال 56 با حضور  خود به انقلاب اسلامی  انرژی بخشید و موجب استمرار و تعمیم این انقلاب بزرگ به سایر مناطق کشورمان شد.تبریز مهد پرورش عالمان بزرگ، ادیبان جاودانه، شهیدان والامقام، مجاهدان بزرگ و انسان های با شرف و شجاعت است و امروز رود خروشان جمعیت این شهر نشان می دهد که روح وفاداری، ایستادگی، ثابت قدمی، همراهی با ولایت و دفاع از انقلاب جزو سرشت ذاتی و عنصر جدایی ناپذیر مردم تبریز است.

وفاداری مردم تبریز به انقلاب

وی ادامه داد:مردم تبریز در 8 دی سال 88  نیز دوباره پپیشتاز  وفاداری ، حضور و شجاعت در میدان دفاع  از انقلاب در مقابل فتنه گران،  شدند.

اگر این تحریم ها را علیه آمریکا انجام میدادند ، آمریکا متزلزل می شد

درحالی که دنیای اسلام تحت نفوذ بود، حضرت امام هویت مردم جهان اسلام را احیا کرد.

 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جهان استکبار از غرب و شرق در یک واکنش جهانی سازمان یافته برای شکست دادن انقلاب اسلامی علیه انقلاب بسیج شدند،اما شکست خوردند

سردار سلامی همچنین امام، مردم و اسلام سه عنصر مستحکم در برابر دشمن دانست و افزود که باید این سه عنصر روز به روز تقویت شوند.

جانشین سپاه با اشاره به تحریم ها نیز تصریح کرد: تحریم های اقتصادی اگر علیه آمریکا بود، آمریکا هم متزلزل می شد اما با مقاومت مردم مدیریت رهبری، ایران از تحریم با موفقیت عبور کرد

وی افزود: امروز ایران اسلامی به قدری قدرتمند شده که دیگر می تواند از آسمان جهان را ببیند و توطئه ها را خنثی کند.

وی همچنین ادامه داد: تا قبل از انقلاب اسلامی،  اسراییل به هر کشور عربی حمله می کرد آنها را شکست می داد اما رژیم صهیونیستی بعد از انقلاب 4 شکست بزرگ را توسط پیروان انقلاب ما تجربه کرد؛ ما در سوریه‌ در مقابل اتحاد عربی و استکبار پیروز شدیم و امروز ایران احاطه گسترده در سوریه دارد.

  وی در آخر سخنان خود با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط سپاه یادآور شد:مواجهه با ملوانان آمریکایی، نماد کوچکی از گزینه های روی میز ایران بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار