جانشين فرمانده انتظامي استان از کشف 147کيلوگرم حشيش از داخل خودرو پرايد در شهرستان شهريار خبر داد و گفت: اعضاي باند خانوادگي اقدام به توزيع مواد مخدر در سطح شهر مي‌کردند.
کد خبر: ۱۷۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 10 February 2016
به گزارش مردم سالاری، سرهنگ افضل گلزاري گفت: در پي اخباري، مبني بر اينکه فردي اقدام به تهيه و توزيع موادمخدر در غرب استان تهران مي‌کند و به تازگي نيز محموله‌اي از موادمخدر را تهيه و به شهرستان شهريار منتقل کرده است، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وي افزود: مأموران در عملياتي مشترک با پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتي، موفق به شناسايي منزل متهم در «وحيديه» شهريار شدند.

بررسي‌ها نشان مي‌داد و خانم و يک مرد در مخفيگاه شناسايي شده تردد مي‌کنند که در بررسي‌هاي نهايي مشخص شد. زن و شوهر به همراه يکي از اقوام خانم علاوه بر رابطه فاميلي در باند توزيع مواد مخدر نيز دخالت و عضويت دارند.

 سرهنگ گلزاري ادامه داد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي وارد منزل شدند و در بازرسي از خودرو پرايد که در حياط پارک شده بود، 147کيلوگرم حشيش در 147 بسته کشف کردند.

جانشين فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران با اشاره به دستگيري سه قاچاقچي در اين عمليات خاطرنشان کرد: در اين رابطه يک دستگاه خودرو پرايد توقيف و قاچاقچيان پس از تشکيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار