کد خبر: ۱۷۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 09 February 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیرکل فنی و حرفه‌ای یزد با اشاره به ضرورت ترویج ارتقای سطح علمی جامعه کارگری از آموزش بیش از ۳ هزار کارگر در سال جاری خبر داد.
حبیب‌الله کارگر  در نشست شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه‌ای به عنوان متولی آموزشهای غیررسمی و مهارتی در استان یزد، نقش مهمی در کاهش آسیبهای اجتماعی ایفا می‌کند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای یزد با اشاره به ضرورت ارتقای دانش کارگری در راستای توسعه بیش از پیش عرصه‌های مختلف اقتصادی گفت: امسال بیش از 3 هزار کارگر یزدی از آموزشهای مختلف اداره کل فنی و حرفه‌ای یزد بهره‌مند شدند.

کارگر ارائه خدمات آموزشی ومهارتی به تمام شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی یزد را از دیگر اقدامات انجام شده در فنی و حرفه‌ای استان یزد عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد فرصت در راستای کسب مهارت و اشتغال پایدار نقش مهمی در هدفمندسازی برنامه‌های اقشار مختلف جامعه ایفا می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای سطح علمی جامعه کارگری به منظور استفاده از فناوری نوین صنعتی و تولیدی افزود: اداره کل فنی و حرفه‌ای استان یزد آمادگی ارائه خدمات آموزشی، بیش از ظرفیت مجوز ابلاغی از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را دارد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای یزد با اشاره به ضرورت راه‌اندازی شورای هم‌افزایی نهادهای متولی روابط کار در استان یزد تصریح کرد: اجرای طرح بازدید همگانی ویژه اقشار مختلف جامعه از ظرفیتهای آموزشی اداره کل فنی و حرفه‌ای یزد از جمله اقدامات در دستور کار این اداره کل است.

کارگربا اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های متنوع در راستای ایجاد زمینه ارتقای علمی اقشار مختلف جامعه کارگری و کارفرمایان گفت: راه‌اندازی کارگاه انرژی و آبگرمکن خورشیدی را از دیگر برنامه‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای استان یزد است.به گزارش تابناک یزد،
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار