مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی آمل
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی آمل گفت: در حال مذاکره با شرکتی در این زمینه هستیم و با دریافت مجوزها، در اواسط سال آینده در اتوبوس‌های شهر آمل سیستم کارت بلیط راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۷۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 08 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، حسن مهدوی فر با اشاره به اینکه اولین کارگاه آموزش و نقاشی با محوریت حمل و نقل عمومی در استان مازندران در آمل برگزار شد، اظهار کرد: در سه بخش در این کارگاه پیگیری شد که آموزش تصویری قوانین و مقررات و سوار وپیاده شدن در خودروها، کارگاه نقاشی با موضوع اتوبوس و مسابقه تصویری اتوبوسی برای کودکان اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه 500 کودک از مهدهای کودک شهرستان برای این کارگاه ظرفیت‌سازی شد، افزود: آشنایی کودکان با حمل ونقل عمومی از اهداف این کارگاه بود.

مهدوی‌فر با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی در کشور شامل اتوبوس و مترو است؛ گفت: در حال حاضر 85 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در شهر آمل در شش خط فعالیت دارند و برای آشنایی و استفاده بهتر از این خطوط در آینده نزدیک تعداد این کارگاه‌ها بیشتر می شود.

وی با اعلام اینکه به زودی شهرک ترافیک در شهر آمل راه اندازی می‌شود، تصریح کرد: این شهرک به صورت دائمی در طول روز برای حضور دانش‌آموزان از مدارس دایر می‌شود و با پرداخت هزینه اندک می‌توان زمینه آشنایی دانش‌آموزان را با ناوگان حمل ونقل فراهم کرد.

رئیس سازمان اتوبوسرانی آمل با اشاره به اینکه متوسط عمل ناوگان حمل و نقل عمومی آمل 9 سال است، اظهار کرد: در این ناوگان از دو تا 14 سال عمر اتوبوس‌ها است اما ناوگان فرسوده در شهر آمل وجود ندارد.

این مسئول عنوان کرد: برای تجهیز و افزایش ناوگان حمل و نقل در آمل نیز رایزنی‌هایی با شرکت‌های مستقر در شهرستان صورت گرفته تا ناوگان افزایش یابد و از سویی در صورت عدم حمایت بخش دولتی حداقل 5 اتوبوس جدید به حمل و نقل شهر آمل افزوده می‌شود.

وی درباره الکترونیکی کردن پرداخت هزینه این ناوگان نیز یادآور شد: این آمادگی در شرکت اتوبوس‌رانی آمل وجود دارد و زیرساخت‌ها آن نیز آماده شده است.

وی بیان کرد: در حال مذاکره با شرکتی در این زمینه هستیم و با دریافت مجوزها، در اواسط سال آینده در اتوبوس‌های شهر آمل سیستم کارت بلیط راه‌اندازی می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار