اختصاصی/
فروش امتیاز تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی با قراردادی رسمی به رسالت کرمان درحالی مطرح می‌شود که هیئت فوتبال و اداره کل تربیت بدنی خراسان رضوی بی‌اطلاع و مخالف خروج این سهمیه از استان هستند.
کد خبر: ۱۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 30 March 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی، صبح امروز خبر واگذاری سهمیه تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی با قراردادی رسمی به رسالت کرمان درحالی مطرح شد که دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی از آن اظهار بی اطلاعی نمود.

حسن نوری در گفتگو با خبرنگار تابناک با بیان این مطلب افزود : هیچگونه هماهنگی با ما در این خصوص صورت نگرفته و مدیر کل تربیت بدنی استان نیز مخالف رفتن این سهمیه از استان هستند.

وی تصریح کرد بدون هماهنگی با هیئت و طی روال قانونی این نقل و انتقال اعتباری ندارد و هیچگونه قراردادی در هیت استان در این خصوص به ثبت نرسیده است ضمن اینکه ناراحتی این باشگاه بابت برخی جنجالها درباره سرمربی این تیم قابل پیگیری می باشد.

فروش امتیاز تیم فوتسال فردوسی مشهد تکذیب شد

جالب اینکه پایگاه خبری فوتسال ایران گزارش کرده بود : در پی ناراحتی شدید مسئولان باشگاه فردوسی از حواشی به وجود آمده در فوتسال خراسان و تصمیم به کناره‌گیری آنها از فوتسال، عصر شنبه در مشهد سرانجام طی قراردادی رسمی امتیاز این تیم لیگ برتری به نماینده لیگ یکی کرمان فروخته شد.

گویا در حالی که برخی این تصمیم باشگاه فردوسی را مانوری تبلیغاتی قلمداد می‌کردند، این انتقال با حضور مسئولان کرمانی در شهر مشهد و قبول قیمت ارائه شده از سوی مشهدی‌ها صورت گرفته تا کرمانی‌ها پس از حضور ذغال‌سنگ بار دیگر صاحب تیم در سطح اول فوتسال ایران شوند.

از صبح دیروز نیز مراحل اداری انتقال امتیاز فردوسی به کرمان آغاز شده و گفته می‌شود طبق توافقات صورت گرفته، بازیکنان این تیم سابق مشهد نیز همگی در اختیار باشگاه رسالت کرمان قرار خواهند گرفت تا در مورد تمدید یا جدایی آنها تصمیم‌گیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار