هم‌زمان با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر و به صورت هم‌زمان عملیات گازرسانی به 222 روستای استان اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۱۷۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 03 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در اردبیل برگزار شد با تلاش و کوشش شرکت گاز و جدیتی که مهندسان و طراحان پروژه‌های گازرسانی انجام دادند در کنار بهره‌مندی 70 درصدی روستاییان استان اردبیل در شرایط کنونی از نعمت گاز، گازرسانی به 222 روستای دیگر استان اردبیل آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: شرکت گاز با پشتیبانی منابع اعتباری مورد نظر تمام تلاشش را آغاز کرده تا طی دو سال آینده گازرسانی به روستاها را به عنوان یک پروسه عظیم و گسترده به سرانجام برساند که در استان اردبیل نیز با همین رویکرد فعالیت‌ها و برنامه‌ها تدارک دیده شده است.

فیروز خدایی گفت: به میمنت ایام پیروزی انقلاب اسلامی در کنار افتتاح پروژه‌های گازرسانی به روستاهای استان اردبیل با پوشش جمعیتی 6 هزار خانواری عملیات گازرسانی به 222 روستا نیز آغاز شد تا با سرمایه‌گذاری بیش از 52 میلیارد تومان این کار به سرانجام برسد.

وی افزود: با به سرانجام رساندن عملیات گازرسانی به این مناطق 8 هزار خانوار دیگر نیز در استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی و انرژی پاک بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 100 درصد ساکنان شهری و 71 درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز بهره‌مند هستند، بیان کرد: ما در حال حاضر بیش از 400 هزار مشترک گاز داریم که امیدواریم این تعداد در دو سال آینده تا دو برابر افزایش یابد.

خدایی با بیان اینکه در حال حاضر نیز گازرسانی به 380 روستا در حال انجام است که در سال آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها خواهیم بود، افزود: ما علاوه بر گازرسانی به واحدهای مسکونی و تجاری عملیات گازرسانی به بخش صنعت را نیز توسعه دادیم.

این مسئول یادآور شد: از واحدهای صنعتی موجود در استان بیش از یک‌هزار و 223 واحد صنعتی از این موهبت الهی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل رغبت واحدهای صنعتی را در استفاده از گاز یادآور شد و افزود: گازرسانی به بیش از 42 جایگاه سی‌ان‌جی نیز طی سال‌های اخیر انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار