نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دشمنان انقلاب اسلامی وحدت و همدلی ملت ایران را نقطه ناکامی و شکست خود می‌دانند چرا که این وحدت اندیشه فریب‌کارانه آنها را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۱۷۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴ 02 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر امروز در دیدار مسئولان ستاد برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت دهه‌فجر در اردبیل اظهار کرد: بعد از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران همچنان در صحنه‌های مختلف پشتیبان انقلاب است و ذره‌ای از اصول و اعتقادات خود در دفاع آرمانی از این انقلاب نجات‌بخش عقب‌نشینی نکرده بلکه روز به روز بر شور و حرارت دفاع از این انقلاب افزوده شده است.

وی تصریح کرد: ما امروز وظیفه سنگینی را در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل آینده داریم که قطعاً با انتقال این مفاهیم و ارزش‌ها به راحتی می‌توانیم بیش از هر زمان دیگر در صحنه‌های مختلف موفق عمل کنیم.

امام جمعه اردبیل حضور گسترده مردم را در صحنه راهپیمایی‌ها و انتخابات یک نقطه قوت و توان مضاعف بیان کرد و گفت: در هیچ کجای دنیا مشارکت 85 درصدی مردم را در انتخابات نمی‌توان شاهد بود در حالی که در همه انتخاباتی که در 36 سال گذشته برگزار شده مردم با قدرت تمام در عرصه حاضر شدند.

عاملی آزادی بیان را در جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: این آزادی به حدی است که مطبوعات کشورمان ارکان نظام اسلامی را نقد می‌کنند و در برابر این نقدها انتظار پاسخ‌گویی صریح و شفاف را دارند تا اذهان مردم نیز روشن شود.

وی دو عرصه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه را عرصه نمایش قدرت و صلابت ملت ایران توصیف کرد و ادامه داد: حیله و نیرنگ دشمنان با این وحدت و هماهنگی بیشتر در مسیر دفاع از انقلاب نقش بر آب می‌شود.

عاملی با بیان اینکه دشمن به صحنه انتخابات پیش‌رو چشم دوخته تا ابعاد نفوذ خود را بتواند در این صحنه به نمایش بگذارد، بیان کرد:‌ در عرصه انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید دقت شود تا زمینه برای نفوذ دشمنان فراهم نیاید و همه با مشارکت بالا به دفع توطئه‌ها کمک کنند.

وی مسیر ارزشی انقلاب را یک مسیر روشن و آگاه در دفاع از سرمایه‌های واقعی نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: امروز در حالی در آستانه ورود به سی و هفتمین سال عمر انقلاب اسلامی هستیم که تمام دنیا چشم به تداوم مسیر عزت‌مندانه این انقلاب دارد تا بیش از هر زمان دیگر بتواند در مسیر نهضت و حرکت رو به جلوی خود از این انقلاب الگو بگیرد.

عاملی مدیران و مسئولان را در عرصه خدمتگزاری به انجام تکالیف دینی و اعتقادی فرا خواند و اضافه کرد: امروز در بهترین شرایط جمهوری اسلامی ایران عرصه قدرت‌نمایی واقعی را نشان داده و ثابت کرده که لحظه‌ای از اهداف انقلابی خود پا عقب نمی‌کشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار