استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: عملکرد فرمانداران و بخشداران در حوزه انتخابات، بی طرفی کامل، رعایت قانون و بستر سازی برای مشارکت حداکثری مردم مورد ارزیابی دقیق قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۷۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 01 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی روز دوشنبه در ششمین همایش فرمانداران و بخشداران استان که در استاندار برگزار شد اظهارداشت: فرمانداران و بخشداران باید زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و عادلانه در فضایی بی طرفانه را فراهم کنند تا مشارکت حداکثری مردم محقق شود.

وی افزود: عملکرد مسئولان در این ایام بدقت بررسی و رصد می شود و پس از انتخابات کارنامه آنها در این خصوص بررسی و اعلام می شود.

همتی تصریح کرد:مسئولان لازم است ضمن دفاع ازسیاست های دولت تدبیر و امید ارتباط خوبی با مردم برقرار کنند و پیگیر مسائل و مشکلات آنها باشند تا رضایت عمومی جلب شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: فرمانداران و بخشداران باید با نوآوری و خلاقیت روش‌های جدیدی را در ارتباط با مردم و گروههای مختلف جامعه اتخاذ کنند و در کنار آن با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان هم تعامل منطقی داشته باشند تا بتوانند امور اجرایی بخوبی مدیریت کنند.

وی یادآورشد: سیاست دولت تدبیر و امید تکریم مردم است و کاری که مربوط به مردم بوده و امروز قابل اجرا باشد نباید به فردا موکول شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران باید با ائمه‌ جمعه هم ارتباط خوبی داشته باشند و بتوانند با تبیین درست و اصولی اقدامات دولت ائمه جمعه را در جریان خدمات دولت قرار دهند.

همتی گفت: توجه به اشتغال خانگی، کارآفرینان، برقراری ارتباط خوب با حوزه صنایع‌ دستی و صندوق‌ها نیز ضروری است تا ظرفیت‌های هر خانه به یک کارگاه تبدیل شود.

استاندار قزوین گفت: فرمانداران و بخشداران باید انتخاباتی عادلانه در فضایی امن، بی طرفانه و همراه با مشارکت حداکثری برگزار کنندو ارزیابی کارنامه آنها در این خصوص بعد از انتخابات صورت می گیرد.

همتی افزود: کسانی که انتخابات را در حوزه مدیریتی خود با آرامش برگزار کرده و رفتار عادلانه با مردم و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات داشته باشند، در ارزیابی امتیاز بالاتری خواهند گرفت.

وی یادآورشد: دولت به دنبال ایجاد فضایی آرام برای خدمت‌ رسانی به مردم است و فرمانداران و بخشداران لازم است در فضای جدید پساتحریم به دنبال جذب کارآفرینان باشند.

همتی ادامه داد: فرمانداران و بخشداران به هر میزان بتوانند مشکلات شهرستان و بخش خود را برطرف کنید، بیانگر مدیریت قوی آنهاست و هر جا که اختیارات شهرستانی جوابگو نبود در استان آماده رسیدگی به امور و حمایت لازم هستیم.

استاندار قزوین با تأکید بر لزوم جلوگیری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز عنوان کرد:اگر در حوزه شهری وزمین‌های کشاورزی ساخت و سازهای غیرمجازی رخ دهد در گام نخست فرمانداران و بخشداران مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

همتی با بیان اینکه هیئت‌های بازرسی انتخابات باید با فرمانداران و بخشداران هماهنگ باشند تصریح کرد: اعضای صندوق‌های جمع‌آوری آرا و سایر اعضای هیئت اجرایی باید دقت کنند در هنگام برگزاری انتخابات اگر کسی عصبانی و یا درگیر شد با متانت و به آرامی با وی سخن بگویند تا از درگیری جلوگیری شود.

وی گفت: تلاش می‌کنیم امکانات وزارتخانه از طریق ستاد مبارزه با موادمخدر به تمام فرمانداری‌های کشور اختصاص یابد.

همتی با اشاره به لزوم تزئین شهرها و روستاهای استان در ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: برای ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر تزئین فضاهای عمومی باید جدی گرفته شود تا مردم احساس شور و نشاط بیشتری برای برگزاری جشن‌های دهه فجر داشته باشند.

استاندارگفت: امیدواریم در این دولت مردم همواره خاطره شیرین خدمت‌رسانی و تکریم از سوی کارگزاران دولت تدبیر و امید را به یاد داشته باشند.
برچسب ها: همتیقزوین ، بخشدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار