فرماندار بهار گفت: 98 طرح در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان بهار بهره برداری می شود.
کد خبر: ۱۷۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 30 January 2016

 فرماندار بهار گفت: 98 طرح در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان بهار بهره برداری می شود.

به گزارش ایرنا،محسن مرادی پناه  افزود: این طرح ها با اعتبار 353 میلیارد ریال عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: این طرح ها در دو بخش اقتصادی و عمرانی انجام شده که در بخش اقتصادی اعتباری بالغ بر 219 میلیارد ریال برای هشت طرح تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: طرح های بخش اقتصادی شامل پنج طرح کشاورزی با اعتبار حدود 71 میلیارد ریال، در بخش صنعت دو طرح با اعتبار 88 میلیارد ریال و یک طرح در بخش تعاون با 60 میلیارد ریال انجام شده است.

وی بیان کرد: در بخش عمرانی نیز 90 پروژه با اعتبار 134 میلیارد ریال اجرا شده است که در دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

فرماندار بهار خاطرنشان کرد: در بخش برقرسانی 14 طرح با 15 میلیارد ریال اعتبار، پنج طرح گاز رسانی با 14 میلیارد ریال، در بخش بنیاد مسکن، بهسازی پنج روستا با اعتبار هشت میلیارد و 730 میلیون ریال و مقاوم سازی 98 واحد مسکن روستایی با 14 میلیارد و 700 میلیون ریال انجام شده است.

مرادی پناه ادامه داد: اجرای چهار طرح با اعتبار 314 میلیارد ریال در بخش اداره کل راه و شهرسازی و در بخش حمل و نقل و پایانه ها یک پروژه با هفت میلیارد و 200 میلیون ریال و در بخش بهداشت و درمان یک پروژه با پنج میلیارد ریال و در بخش آب و فاضلاب شهری یک طرح با اعتبار سه میلیارد ریال و در بخش کمیته امداد امام خمینی (ره) چهار طرح با یک میلیارد و 750 میلیون ریال اجرا شده است.

وی ادامه داد: در بخش نوسازی مدارس نیز سه پروژه با هفت میلیارد و 200 میلیون ریال و در بخش کشاورزی یک پروژه با یک میلیارد و 600 میلیون ریال و در بخش منابع طبیعی یک طرح با اعتبار 50 میلیون ریال بهره برداری می رسد.

مرادی پناه افزود: همچنین افتتاح پروژه های شهرداری های لالجین و صالح آباد و دهیاری های شهرستان بهار شامل 49 طرح است.

فرماندار بهار تصریح کرد: عملیات اجرایی 13 طرح با اعتبار حدود 38 میلیارد ریال نیز آغاز خواهد شد که شامل کلنگ زنی پروژه نوسازی مدارس، هواشناسی، بهداشت و درمان، سالن ورزشی و پروژه های روستایی و مسکن مددجویی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار