رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ز ابتدای اجرای طرح سفر نوروزی تا هفتم فرودین ماه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مورد تردد وسایل نقلیه در محورهای استان همدان به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۱۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 29 March 2015

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ز ابتدای اجرای طرح سفر نوروزی تا هفتم فرودین ماه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مورد تردد وسایل نقلیه در محورهای استان همدان به ثبت رسیده است.

به گزارش تسنیم؛ سرهنگ مهدی شاکری  از اختصاص یک فروند بالگرد هواناج به استان همدان خبر داد و اظهار داشت: با این اتفاق گشت هوایی در جادههای استان همدان برقرار شده است و وضعیت ترافیکی محورها تحت کنترل قرار میگیرد.

وی افزود: در روزهای پایانی دور نخست سفرهای نوروزی شاهد حادثه ناگوار رانندگی شدیدی در محورها نبودهایم اما در روز جمعه هفتم فرودین ماه بیشترین تردد در جادههای استان را شاهد بودیم به طوری که در این روز ۳۵۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: عامل ۶۷ درصد تصادفات فوتی و جرحی در ایام تعطیلات نوروزی امسال واژگونی خودروها بوده است که به سبب عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه حاصل شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح سفر نوروزی تا هفتم فرودین ماه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مورد تردد وسایل نقلیه در محورهای استان همدان به ثبت رسیده است و اکنون نیز ترافیک روانی بر جادههای استان حاکم است.

شاکری با بیان اینکه تیم‏ها و گشتهای پلیس راه استان همدان برای کنترل ترافیک محورها در موج دوم سفرهای نوروزی در آمادگی کامل قرار دارند، افزود: اجرای طرح ویژه نوروزی پلیس تا ۱۵فروردین ماه ادامه دارد و برای تأمین امنیت جادههای استان ظرفیت گشتهای پلیس راه امسال دو برابر شده است.

رئیس پلیس راه استان همدان عنوان کرد: ۲۵ دستگاه خودرو به عنوان تیم گشت در طرح نوروزی مشارکت دارند و همچنین ۱۱۶ تیم پلیس راه امنیت جادههای این استان را در نوروز ۹۴ فراهم کردهاند تا ایمنی مناسبی برای مسافران نوروزی برقرار شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار