کد خبر: ۱۷۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 28 January 2016
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: برگزاری یادواره شهدا عامل پیوند بین نسل گذشته و جدید است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، علی پوزش شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهرستان کهگیلویه، اظهار داشت: تشییع شهدای گمنام به مسئولان گوشزد می‌کند که حواستان جمع باشد، شما که الان راحت پشت میز نشسته‌اید به‌خاطر فداکاری‌های شهدایی‌ است که در زمان دفاع مقدس جان خود را در راه اسلام و انقلاب هدیه نموده و هر چند وقت لازم است این‌ها بیایند که ما این مسئله را فراموش نکنیم.
فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه مقام شهدا نزد خداوند شامخ و ویژه است، افزود: شهدا نسبت به همه ما حق دارند و باید این حق را به خوبی ادا کنیم.
پوزش با بیان اینکه نسل جوان ما نه جنگ را دیده‌‎اند و نه می‌دانند که چه اتفاقاتی افتاده بنابراین برگزاری یادواره شهدا خاطره شهدا را زنده نگه می‌دارد، بیان کرد: اجرای این برنامه‌ها به نسل‌های جدید نشان می‌دهد که اگر الان در منطقه کشورها همه درگیر جنگ و دو دستگی و اختلاف افکنی هستند اما کشور ما در ثبات و آرامش بسر می‌برد همه بخاطر خون شهدا‌ست.
وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های ثبات کشور ما این بود که همه مردم و جوان‌های ما حاضر شدند در مقاطع مختلفی به راحتی جان خود را تقدیم کشور، انقلاب و امام خود کنند، عنوان کرد: در حال حاضر نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) برای امنیت و آسایش کشور و نظام تمام تلاش خود را می‌کنند.
پوزش با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا یک ضرورت‌ است و یادآوری برای ما و نسل جوان که با گذشته ارتباطی نداشتند، خاطرنشان کرد: ما دو انتخابات در پیش رو داریم و دشمنان ما روی انتخابات حساب خاصی باز کرده و دنبال این هستند که در انتخابات اتفاقی به وجود آید اما ما باید هوشیار باشیم.
فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا می‌تواند ارتباط نسل جدید را با نسل گذشته برقرار کند، افزود: در شهرستان کهگیلویه در اکثر بخش‌ها یادواره‌های شهدا برگزار شده اما یادواره کلی شهرستان کهگیلویه و به خصوص بخش مرکزی برگزار نشده بود و الان همه ما باید کمک کنیم که این یادواره به خوبی برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار