کد خبر: ۱۶۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 24 January 2016


فرمانده انتظامی البرز با اشاره به برخی اظهارنظرها در مورد عدم هماهنگی برای اجرای طرح پارکبان در کرج گفت: موضوع پارکبان جزو مصوبات شورای تامین استان است و شورای تامین این موضوع را برای ارتقای امنیت مصوب کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار بخشعلی کامرانی صالح در همایش فرماندهان، روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های پلیس استان البرز که امروز با حضور جانشین پلیس پیشگیری ناجا برگزار شد، اظهار داشت: در این همایش بررسی و رویکردی در مورد عملکرد نیروی انتطامی البرز در 10 ماه گذشته انجام می‌شود.

وی افزود: ایجاد آمادگی در مورد ماموریت‌های محوله در ماه‌های پایانی سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید خود را برای اجرای بهتر ماموریت‌ها آماده کنیم.

فرمانده انتظامی البرز با‌ بیان اینکه تامین امنیت انتخابات از برنامه‌های نیروی انتظامی البرز است، بیان کرد: موضوع انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و یکی از اهداف همایش امروز در مورد انتخابات است که امید است، بتوانیم برنامه‌های مدنظر برای ایجاد امنیت و ماموریت‌ها را اجرا کنیم.

سردار کامرانی‌صالح گفت: در موضوع انتخابات تامین امنیت با نیروی انتطامی است و باید برنامه‌ریزی لازم برای تامین امنیت داشته باشیم.

وی در مورد عملکرد نیروی انتطامی البرز از ابتدای سال گفت: خدمات متنوعی در سال جاری انجام شده است.

وی با اشاره به پاکسازی نقاط آلوده در البرز تصریح کرد: بیش از 10‌هزار طرح پاکسازی در نقاط آلوده در قالب طرح‌های نقطه‌ای و منطقه‌ای در استان البرز اجرا شده است.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به برخی اظهار‌نظرها در مورد عدم هماهنگی برای اجرای طرح پارکبان در کرج گفت: موضوع پارکبان جزو مصوبات شورای تامین استان البرز است و شورای تامین استان این موضوع را برای ارتقای امنیت مصوب کرده که بخشی از این راه استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

کامرانی صالح بیان کرد: بخشی از موسسات مراقبتی که قانونی هستند نیز برای اجرای بخشی از امنیت به‌کارگیری می‌شوند که در البرز بیش از 2 هزار نگهبان محله داریم که امنیت را تامین می‌کنند و استفاده از ظرفیت‌های موسسات برای تامین امنیت پارک‌ها و اماکن تجاری از مصوبات شورای تامین است.

وی با بیان اینکه جلسات مختلفی با شهرداران مناطق توسط فرماندهی انتطامی شهرستان کرج انجام شده و ظاهرا این هماهنگی بین شورای شهر و شهرداری کرج به هر دلیل انجام نشده است، گفت: هدف از اجرای این طرح تامین امنیت با استفاده از مشارکت و کمک مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار