رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لردگان -ازاجرای عملیات روکش و بهسازی آسفالت در محورهای روستایی گرگر-انجو-پل واقع در پشتکوه میلاس شهرستان لردگان مجموعا به طول 7 کیلومتر خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 24 January 2016

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری روح الله غلامی ضمن اعلام این مطلب افزود:اجرای عملیات فوق درقالب جاده های روستایی و باهزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال اعتبار در سال 93 شروع و در دهه فجر سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد:محورهای آنتنی فوق در محور بین استانی لردگان-سرقلعه که شهرستان لردگان از چهارمحال و بختیاری را به شهرستان دنا در کهگیلویه و بویراحمد متصل می کند و از محورهای پرتردد روستایی بوده که به حول و قوه خداوند متعال و همت اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری مورد بهره برداری هم میهنان عزیز قرار گرفت.

غلامی همچنین از عنایت ویژه مسئولین نسبت به محرومیت زدایی مناطق محروم تشکر و تاکید کرد : به همین منظور جهت تسهیل امر تردد و افزایش ایمنی محورهای روستایی اجرای عملیات روکش و اسفالت این محورها در دستور کار قرار گرفته و به مرحله اجرا وبهره برداری رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار