مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: علی‌رغم اینکه سرمایه‌گذارنماها به دنبال تصاحب زمین هستند برای واگذاری زمین به پگاه هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۶۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 24 January 2016

جاوید صحرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در توضیح اظهارات نماینده مردم اردبیل در مجلس در خصوص موضوع سرمایه‌گذاری شرکت پگاه در اردبیل اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالقوه و بالای استان اردبیل در دامپروری و احداث دامداری‌های صنعتی در افزایش تولید شیر و گوشت قرمز و اشتغالزایی پایدار، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی استان اردبیل با آمادگی کامل در راستای عمل به مفاد توافق انجام شده در خصوص احداث طرح پرورش گاو شیری با حضور هیئت مدیره و کارشناسان شرکت از اراضی استعدادیابی شده بازدید کرده و همه اطلاعات و پیشنهادات عملی را در اختیار نماینده شرکت پگاه قرار داده است.

وی افزود: به منظور تسریع در انجام امورات طرح 80 هکتار اراضی که دارای اسناد مشخص است پیشنهاد شده اما علیرغم مکاتبات متعدد هیچگونه پیگیری و یا درخواستی از سوی شرکت صنایع شیر ایران برای اراضی تعیین شده انجام نشد.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با حمایت‌ها و رویکردهای عملی استاندار اردبیل و تشکیل کارگروه تسهیل سرمایه‌گذاری هیچگونه منعی برای سرمایه‌گذاری‌های واقعی وجود ندارد اما تعدادی به جای سرمایه‌گذاری دنبال تصاحب زمین هستند به طوری که بالغ بر 1700 هکتار از اراضی که از 10 سال گذشته در دست افراد فرصت‌طلب بوده و به لحاظ اینکه ریالی سرمایه‌گذاری انجام نداده بودند و به دنبال سوء استفاده از اراضی دولتی بودند خلع ید شده‌اند.

بیان کرد: این قبیل امورات موارد باقی مانده از زمان تصدی استانداران سابق بوده که به طور جدی از سوی سازمان جهاد کشاورزی و مسئولان ذیربط مورد پیگیری قرار گرفته و می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار