معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان:
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان با بیان اینکه ریزش مختصری در خیابان شمس آبادی رخ داده است، اظهار داشت: ریزش خیابان شمس آبادی هیچ ربطی به مترو ندارد.
کد خبر: ۱۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 27 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا،علیرضا صلواتی با بیان این مطلب افزود: دو سال پیش در خیابان شمس آبادی تونلی برای انتقال برق از سمت جنوب اصفهان «خیابان توحید» حفاری شد.

وی ادامه داد: این تونل برای تقویت انتقال برق فشار قوی مرکز شهر و هم برای برق رسانی برای مترو حفر شده بود و عملیات آن توسط دستگاه تی بی ام آغاز شد.

صلواتی تصریح کرد: متاسفانه در بخش حاشیه ای شرقی پیاده رو تونل ریزش کرد اما در مسیر سواره رو هیچ اتفاقی نیفتاد.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان خاطر نشان کرد: اکنون بخش هایی از تونل که امکان ریزش دارد، مسدود شده است ولی خیابان شمس آبادی مسدود نشده و تردد در آن بخش انجام می شود.

وی ابراز داشت: برخی از شهروندان بدون اطلاع از این موضوع گفته بودند که این اتفاق به دلیل وجود آب های زیرزمینی و مترو بوده است که این موضوع کذب است و این ریزش هیچ ربطی به عملیات مترو ندارد.

صلواتی با بیان اینکه اکنون هیچ عملیات عمرانی برای مترو انجام نمی شود، اذعان داشت: اکنون حفاری های مربوط به مترو در میدان انقلاب و میدان امام حسین علیه السلام انجام شده است و هیچ ربطی به خیابان شمس آبادی ندارد.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان تصریح کرد: مسوولان در حال ایجاد تمهیدات لازم برای روان کردن تر کردن ترافیک در این خیابان هستند واکنون مشکل خاصی در این خیابان وجود ندارد و حادثه ای در آن اتفاق نیفتاده است.

صلواتی افزود: ریزش اندکی که در خیابان شمس آبادی اتفاق افتاده است، پس از تعطیلات نوروزی ترمیم می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :