مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایتالیایی کولانای از بهره‌برداری پروژه آزادراه همدان -سنقر - کرمانشاه طی ۳ سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 21 January 2016
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایتالیایی کولانای از بهره‌برداری پروژه آزادراه همدان -سنقر - کرمانشاه طی ۳ سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومینیکو بتی در بازدید از پروژه آزادراه همدان - سنقر - کرمانشاه اظهار داشت: این آزادراه در سه بخش و سه مرحله متفاوت اجرا می‌شود و امیدواریم گامی در راستای رونق اقتصادی و اشتغال در این منطقه باشد.

این مسئول با بیان اینکه بخش‌های مختلف این پروژه طی پروسه زمانی هدفمند انجام می‌پذیرد، گفت: فاز همدان - سنقر - بیستون -کرمانشاه در فاز نخست پیش می‌رود و در گام بعدی کار بر روی قطعه کرمانشاه - خسروی به عنوان یکی از قطعات مهم پیگیری می‌شود.

بتی قطعه خسروی - کربلا را مرحله سوم این پروژه عظیم عنوان کرد و گفت: اجرای پروژه‌های ملی یقینا در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم اثرگذار و به ویژه در توسعه اشتغال موثر است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کولانای ایتالیا نتایج اجرای کامل پروژه را بسیار سودمند دانست و بیان کرد: شرکت کولانای متولی اجرای پروژه آزاد راه همدان - سنقر - کرمانشاه است و با تمام توان پیش می‌رود.

وی از افتتاح آزاد راه همدان - سنقر - کرمانشاه طی ۳ سال آینده خبر داد و اظهار کرد: شرکت سرمایه گذاری کولانای در زمینه‌های متعددی با هدف توسعه و اجرای پروژه‌های عظیم فعالیت جدی دارد و تاکنون نیز پروژه‌های صنعتی زیادی در جهان احداث نموده است.

این مسئول تجهیز آزادراه سنقر - همدان - کرمانشاه به سیستم‌های امنیتی را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد و گفت: این طرح در راستای نظم بخشیدن به ترافیک آزادراه اجرایی خواهد شد.

بتی اما احداث مرکز درمانی، مراکز اقامتی و... را از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آزادراه همدان - کرمانشاه برشمرد و افزود: این طرح‌ها برای خدمات رسانی به مردم و رفاه حال عموم انجام می‌شود.

وی همچنین شرکت سرمایه گذاری کالیدونا را شرکتی فعال در عرصه احداث پروژه‌های گوناگون عنوان کرد و گفت: در زمینه احداث بیمارستان‌ها، سد، پالایشگاه و... پروژه‌های بسیاری را اجرا کردیم.

بتی احداث فرودگاه کربلا را آخرین پروژه مشترک شرکت‌های سرمایه‌گذاری کالیدونا و کولانای عنوان کرد و گفت: این دو شرکت ایتالیایی هستند و اکنون نیز مشغول اجرای پروژه‌ای برای شهر کربلا هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار