نایب رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه گفت: هتلداران در استان با مشکلاتی مواجه بوده که باید به آنان رسیدگی شود.
کد خبر: ۱۶۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 20 January 2016
نایب رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه گفت: هتلداران در استان با مشکلاتی مواجه بوده که باید به آنان رسیدگی شود.

سیروس گل عنبر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در حال حاضر هتلداران کرمانشاهی با مشکلاتی مواجه هستند که نیازمند توجه و رسیدگی از سوی مسئولان است.

وی با اشاره به اجرای طرح استاندارد سازی هتل ها، خاطر نشان کرد: در این راستا بایستی تسهیلات لازم در اختیار هتلداران قرار گرفته تا آنها بتوانند نسبت به این امر اقدام کنند.

گل عنبر همچنین به اخذ مالیات بر ارزش افزوده از هتل های درجه ۲ و ۳ اشاره کرد و گفت: این موضوع نیز از جمله مواردی است که مشکلاتی را برای صاحبان این هتل ها ایجاد کرده است.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه تصریح کرد: مسافران و مهمانانی که به جز در ایام خاص سال به کرمانشاه می آیند بیشتر در هتل های درجه یک مستقر می شوند و همین باعث شده که هتل های درجه ۲ و ۳ برای پرداخت مالیات خود با مشکلاتی مواجه باشند.

وی خواستار رسیدگی به مشکلات هتلداران کرمانشاهی شد و گفت: در حال ۱۶ مهمان پذیر، ۱۲ هتل و ۲ هتل آپارتمان در کرمانشاه کار خدمات رسانی به مهمانان داخلی و خارجی را انجام می دهند.

گل عنبر در پایان یادآور شد: وجود دست فروشان در سطح شهر نیز مشکلاتی را برای هتلداران ایجاد کرده و همچنین بوجود آمدن معضل ترافیک نیز این صنف را با مشکلاتی مواجه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار