مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد از اجرای بیش از 83 عنوان برنامه در ایام‌الله فجر توسط این سازمان در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 20 January 2016

به گزارش تابناک یزد،جلیل عفتی در نشست مدیران این مجموعه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌فجر از اجرای بیش از 83 عنوان برنامه به مناسبت این ایام در سطح استان خبر داد.

وی برنامه‌های این سازمان را در حوزه‌های افتتاحی، فرهنگی و ورزشی دانست و گفت: نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک سراسر استان، برگزاری جشن انقلاب در مهدهای کودک، مراکز سالمندی و ادارات بهزیستی استان، جشنواره ورزشی کارکنان، مسابقات فرهنگی ویژه خانواده بهزیستی، بازدید از خانواده مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان از جمله این برنامه‌هاست.

عفتی افتتاح هشت پروژه در مجموعه بهزیستی استان را یکی دیگر از فعالیت‌های شاخص بهزیستی در دهه‌فجر دانست و اظهار داشت: این پروژه‌ها در شهرستان‌های اردکان، اشکذر، یزد و مهریز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی روستامهد آوا در بندرآباد اشکذر، مهدقرآنی نور الثقلین در مهریز، کارگاه اشتغال مددجویان بهزیستی یزد، مرکز مشاوره عمومی ارغوان، کلینیک مددکاری اجتماعی نواندیش، پروژه شرکت تعاونی معراج کار، سالن ورزشی بهزیستی در شهرستان یزد از جمله پروژه‌هایی هستند که در این هفته افتتاح می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد افزود: پایگاه خدمات اجتماعی، آژانس بانوان وصال و مرکز درمان اعتیاد پیرایش در شهرستان میبد، افتتاح دو مهد کودک در بافق، مرکز ویزیت در منزل بیماران روانی، مرکز مشاوره تیام و مهد کودک دنیای شیرین در شهرستان خاتم، مرکز مشاوره عمومی پژواک در اردکان و مهد قرآنی کوثر ولایت در شهرستان مهریز از دیگر پروژه‌های بهزیستی است که همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بهره‌برداری خواهند شد.

وی تجلیل از معلولین موفق، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی معلولین، دیدار با سالمندان مراکز سالمندی، تقدیر از زنان سرپرست خانوار، برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها، برگزاری نشست‌های تخصصی با روحانیون به منظور تعامل بیشتر در جهت کاهش اختلافات خانوادگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، برگزاری جشنواره غذایی ویژه سالمندان را از دیگر برنامه بهزیستی به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی دانست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار