بدلایل نامعلوم مسدودی حساب و محدودیت برداشت وجه سپرده از سوی مشتریان مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج اردبیل وارد هفته دوم شده است.
کد خبر: ۱۶۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 18 January 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از ساوالان خبر: با گذشت بیش از ۱۵ روز شعبه های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج در اردبیل با مسدود کردن حساب های مشتریان، صاحبان حساب خود را بلاتکلیف گذاشته و برداشت از حساب شخصی را ممنوع کرده اند.

مشتریان این بانک طی تماس با پایگاه خبری آذرسلام ضمن درخواست جهت بررسی این مشکل اظهار داشتند: با توجه به اینکه به نقدینگی خود نیاز مبرم دارند اما این موسسه از پرداخت وجه مشتریان خوداری می کند.

مشتریان ثامن الحجج دلیل عدم پرداخت وجه را تغییرات مدیریت در سطوح بالاعنوان کرده اند.

این درحالیست که بعد از گذشت نزدیک به ۱۵ روز مدیران این بانک وعده پرداخت سپرده مردم طی روز های شنبه یعنی امروز را داده بودند اما از صبح امروز نیز درب این موسسه برروی مشتریان بسته است.

مدیران این بانک در اردبیل به مشتریان خود پاسخ داده اند که در شرایط خاص و در صورت لزوم املاک غیر منقول خود را فروخته و امانت نقدی مردم را باز خواهند گرداند.

موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج به مشتریان خود وعده صدور حواله به بانک های صادرات و ملی جهت پرداخت وجه مردم را داده بود،اما نه تنها این کار صورت نگرفته بلکه مسدودی حساب مشتریان را یک هفته دیگر تمدید کرده اند.

گفتنی است این موضوع موجب نارضایتی و نگرانی مشتریان از وجه سپرده خود در حساب آنها شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار